معبد پهارا سینگ در تایلند

یکی از بهترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری شهر چیانگ مای معبد پهارا سينگ است. این شهر دارای بافت سنتی مشهوریست که این معبد در داخل این بافت ساخته و قرار دارد. این بنا در ابتدای قرن چهارده میلادی به فرمان حاکم آن زمان این شهر به سبک و معماری کاملاً تایلندی ساخته شد.
پیشینه ساخت معبد پهارا سینگ
ساختمان حال حاضر معبد در چند سال اول ساخت بنا وجود نداشت و معبد فقط شامل مناره هایی بود که از خاکستر پادشاه نگهداری میکرد. در طول این چند صد سال گذشته کم کم بناها و ساختمان هایی به این مناره ها اضافه شد و آرام آرام به محل عبادت و نیایش بوداییان مبدل شد. معماری و ساخت زیبای این معبد گردشگران زیادی را بسوی خو می کشاند. پیشنهاد میکنیم حتما در خرید تور تايلند به این موضوع توجه کنید که گشتی برای این معبد در تور خریداری شده وجود داشته باشد و یا خودتان حتما به این مکان سری بزنید که خالی از لطف نیست.



مجسمه بزرگ بودا
در این معبد از بودا مجسمه ی بزرگی قرار دارد که بوداییان و مردم منطقه برای آن قدرت زیادی را متصور می کنند و بسیار آن را قدرتمند می دانند.




فرقه گایا
بوداییان فرق گوناگونی دارند که گایا ها یکی از این فرقه ها می باشد که این معبد محل عبادت آنهاست. در اوایل قرن بیستم سر این مجسمه به سرقت رفت و سری مشابه نمونه ی اصلی ساخته شد و برروی مجسمه قرار گرفت و این مجسمه برروی یک شیر قرار دارد و این متناسب با معنای واژه ی سینگ می باشد که به معنی شیر است.




دلایل جذابیت معبد پهارا سینگ برای گردشگران
سرتاسر دیوارهای این معبد پرشده از نقاشی های زیبای سنتی و تاریخی که نمایانگر اعتقاد و علاقه بسیار بوداییان و بومیان به سنت ها و مراسم های مذهبی و آیینیشان است.
این معبد را می توان از برترین جاذبه های گردشگری شمال تایلند تور تايلند دانست. نوع عبادت خاص و آوازخوانی بوداییان و معماری تایلندی زیبا و نقاشی ها و دیگر زیبایی های این معبد همه و همه از عواملی است که گردشگران را به سمت خود جذب می کند.
دلیل اصلی احترام و قدرتی که بومیان و بوداییان برای این مجسمه بزرگ بودا قایل هستند شکستن کالسکه ی یکی از پادشاهان در حال گذر از مقابل این معبد است.


معبد پهارا سینگ در تایلند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog