هتل ۴ ستاره تاپ آزیموت اسمولنسکایا در مسکو azimut smolenskaya

مسکو گرانقیمت ترین شهر روسیه که با هتل های باشکوه، امکانات لوکس و جاذبه های گردشگری بی نظیرش مشهور است. در این مقاله قصد داریم شما را با هتلی فوق العاده آشنا سازم که یکی از بهترین گزینه ها برای اقامتی آسوده در این شهر است؛ علاوه بر امکانات فوق العاده، قیمتی مقرون به صرفه نیز دارد. هتل آزیموت اسمولنسکایا Azimut Smolenskaya در مسکو هتلی 4 ستاره و مجلل دارای 23 طبقه، در قلب شهر مسکو آست.

امکانات هتل آزیموت اسمولنسکایا


8 سالن کنفرانس به ظرفیت 710 نفر باشگاه بدنسازی با کلیه امکانات ورزشی اتاق ها یک نفره، دونفره و خانوادگی سوئیت های مخصوص زوج های جوان دارای سالن مخصوص برگزاری جشن سوئیت های خانوادگی سوئیت جوان پسند پارکینگ اختصاصی رستوران و کافه وای فای رایگان امکانات کپی ، چاپ و فکس تخت دو نفره محل کار راحت تهویه مطبوع تلفن همراه با شارژر تلویزیون ماهواره ای مینی بار نوشیدنی های گرم حمام بطری آب معدنی رایگان در کلیه اتاق ها بوفه مخصوص صبحانه شامپو، صابون، حوله در اپارتمان ها دارای 23 طبقه تخت اضافه رایگان برای کودکان زیر 12 سال امکانات اتاق های کنفرانس: میکروفون، ویدئو پروژکتورهای LCD، پرده ی پروژکشن ، فلیپ چارت، قلم، نوت پد و غیره


شرایط و قوانین هتل آزیموت اسمولنسک


آخرین زمان تسویه حساب 6 بعد از ظهر است. زودترین زمان پذیرش 10 صبح می باشد. برای کودکان زیر 12 سال تخت اضافه رایگان در صورت درخواست ارائه می شود؛ اما برای کودکان بالاتر از 12 سال باید هزینه پرداخت شود.



معرفی هتل آزیموت اسمولنسک

این هتل تنها 6 دقیقه نیز با مترو اسمولنسکایا فاصله دارد در منطقه ای تاریخی و در ساختمان تاریخی هتل بلگراد سابق واقع است که در دوران اتحاد جماهیر شوروی در میدان اسمولنسکایا ساخته شده بود این هتل در میدان اسمولنسکایا که در نزدیکی میدان سرخ و آربات است قرار دارد. پس از بازسازی هتل بلگراد به هتل آزیموت Azimut تغییر نام یافت. هتل علاوه بر اینکه سبک مدرنیسم شورروی خود را از قدیم حفظ نموده است اما در عین حال فوق العاده مد روز است.

اتاق ها
هتل azimuth اتاق هایی یک نفره، دونفره، سوئیت های مختلف با کلیه امکانات و سوئیت های ویژه مخصوص زوج های جوان و واحد های آپارتمانی دارد. در طراحی و تجهیزات هتل از تمامی امکانات هوشمند بهره گرفته شده، تخت خواب راحت، محل کار، اینترنت وای فای رایگان در کلیه اتاق ها ، پنجره های عایق صدا . علاوه بر این موارد دکوراسیون داخلی هتل به سبک مدرن است. شما از پنجره اتاق ها می توانید از مناظر باشکوه شهر مسکو لذت ببرید.

رستوران ها و کافه
در رستوران ها و کافه هتل از مواد کاملا تازه و طبیعی استفاده می شود، فضای داخل فوق العاده شیک است شما در گوشه ای دنج در کافه می توانید بنشینید و از انوع غذاهای گرم، تنقلات و شیرینی تازه لذت ببرید. صبحانه نیز در بوفه عرضه می شود.

بار لابی
شما در این قسمت می توانید قهوه معطر، ساندویچ تازه، انواع تنقلات را سفارش دهید. امکان سفارش صبحانه نیز وجود دارد.مکان : طبقه 4 ام- ساعات کار : 24/7

سرویس اتاق ها
امکان سفارش به صورت جداگانه و برای اتاق ها نیز وجود دارد که از انواع غذاهای اروپایی و روسی شما می توانید هر زمان که خواستید سفارش دهید.
ساعت کار : 24/7

سالن اجرایی
در طبقه 20 ام هتل یک سالن VIP وجود دارد که شما می توانید در آنجا جلسه برگزار کنید؛ علاوه بر این فضای صمیمی دارد که برای جلسات ویژه مناسب است می توانید جلسه ای همراه با قهوه معطر، چای یا دسر خوشمزه داشته باشید.بوفه صبحانه سالن اجرایی: هر روز صبح، 6:30-11:00نوشیدنی و دسر: از 5 تا 7 بعد از ظهردر کلیه سالن ها امکان سفارش قهوه وجود دارد و همچنین منوی ضیافت عرضه می شود و شما می توانید به دلخواه سفارش دهید همچنین می توانید ناهار مخصوص کسب و کار سفارش دهید.

ورزشگاه
در قسمت باشگاه هتل از نمای پانورامایی بهره گرفته شده است که به حد کافی نور به داخل باشگاه می رسد و شما در عین حال که از مناظر باشکوه شهر مسکو لذت می بردی با انرژی بیشتری می توانید به ورزش خود ادامه دهید حس شادابی و طراوت به شما می بخشد. این هتل داری مرکز تناسب اندام است که در طبقه 20 ام قرار دارد.

ساعت کاری : همه روزه از 6:30 تا نیمه شب باز است.











هتل ۴ ستاره تاپ آزیموت اسمولنسکایا در مسکو azimut smolenskaya


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog