هتل "کوثر" رامسر؛ هتل 3 ستاره عروس شهرهای ایران + تصاویر و کلیپ معرفی هتل

هتل "کوثر" با درجه 3 ستاره تاپ در نوار ساحلی زیبای مازندران و در قلب عروس شهرهای ایران، رامسر، واقع شده است. در ادامه با معرفی، تصاویر و همچنین کلیپی در رابطه با این هتل زیبا با پایگاه خبری هتل‌جار همراه باشید.
پایگاه خبری هتل‌جار - هتل "کوثر" با درجه 3 ستاره تاپ در نوار ساحلی زیبای مازندران و در قلب عروس شهرهای ایران، رامسر، واقع شده است. در ادامه با معرفی، تصاویر و همچنین کلیپی در رابطه با این هتل زیبا با پایگاه خبری هتل‌جار همراه باشید.





معرفی هتل 

هتل‌آپارتمان "کوثر" با درجه 3 ستاره تاپ در نوار ساحلی زیبا و نیلگون دریای مازندران در آغوش عروس شهرهای شمال، رامسر و با مساحت بیش از 35000 مترمربع و زیر بنایی بالغ بر 11000 متر مربع در منطقه‌ای مشرف به دریا و جنگل با مناظر زیبا و دلنواز آرام گرفته است.

این هتل دارای 88 سوئیت‌آپارتمان دو خوابه، 8 اتاق دو تخته، 7 سوئیت‌آپارتمان رویال، 5 سوئیت‌آپارتمان ویژه، 4 ویلای ساحلی و 1 سوئیت خیمه ساحلی با ظرفیت اسمی 450 نفر، آماده پذیرایی از میهمانان است.





موقعیت جغرافیایی هتل

هتل "کوثر" در انتهایی‌ترین شهر استان سرسبز مازندران در غربی‌ترین نقطه، بعد از شهرستان تنکابن و در کنار ساحل دریا کاسپین قرار گرفته و از شرق با آخرین شهر استان گیلان رودسر هم مرز است؛ منظره‌ای بسیار زیبا که از شمال به دریای لاجوری کاسپین و از جنوب به رشته کوه‌های سر به فلک کشیده "سماموس" منتهی می شود.


امکانات هتل 

از جمله مهمترین امکانات هتل‌آپارتمان "کوثر" رامسر می‌توان به کافی‌شاپ تمام وقت با ظرفیت 25 نفر برای سرو انواع نوشیدنی، پیتزا و ساندویج، رستوران با ظرفیت 300 نفر با ارائه انواع غذاهای محلی، سالن اجتماعات با ظرفیت 60 نفر همراه با کلیه امکانات سمعی و بصری برای ارائه خدمات به شرکت‌ها، ارگان‌های دولتی و ... اشاره کرد.




همچنین در این هتل جهت رفاه حال میهمانان، مجموعه‌ای از امکانات تفریحی و ورزشی نیز در نظر گرفته شده است که در این میان می‌توان از دستگاه‌های ورزشی پارکی، زمین‌های ورزشی والیبال، فوتسال، اسکیت و بدمینتون، پیست دوچرخه‌سواری، اسکله ماهی‌گیری، اسکله قایق‌سواری و جت‌اسکی و نیز پارک بازی کودکان، نام برد.




تماس با هتل‌آپارتمان "کوثر" رامسر

نشانی: ایران - مازندران - رامسر - سه‌راه سادات شهر

تلفن: 01155210971 الی 5 – 01155217809

فکس: 01155210975 و 01155215202









هتل "کوثر" رامسر؛ هتل 3 ستاره عروس شهرهای ایران + تصاویر و کلیپ معرفی هتل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog