هتل "ستاره" اصفهان؛ هتلی مدرن در قلب بافت تاریخی نصف جهان + تصاویر هتل

هتل "ستاره" اصفهان پس از خرید هتل "صدف" توسط سرمایه‌گذاران و بازسازی، مرمت و تجهیز مجدد همراه با مدیریت جدید به صنعت هتلداری و گردشگری کشور معرفی شده است. در ادامه با معرفی و تصاویر بخش‌های مختلف این هتل با پایگاه خبری هتل‌جار همراه باشید.
پایگاه خبری هتل‌جار - هتل "ستاره" اصفهان پس از خرید هتل "صدف" توسط سرمایه‌گذاران و بازسازی، مرمت و تجهیز مجدد همراه با مدیریت جدید به صنعت هتلداری و گردشگری کشور معرفی شده است. در ادامه با معرفی و تصاویر بخش‌های مختلف این هتل با پایگاه خبری هتل‌جار همراه باشید.


معرفی و موقعیت مکانی هتل 

هتل ستاره با محیطی آرام و دلپذیر، تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، دکوراسیون زیبا دارای 57 اتاق در انواع مختلف در 6 طبقه احداث شده است. از جمله مهمترین ویژگی‌های هتل "ستاره" اصفهان می‌توان به قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر اصفهان و فاصله حدود 500 متری از مهمترین ابنیه تاریخی شهر همچون میدان نقش‌جهان، مسجد امام، عالی‌قاپو، چهلستون، بازار اصفهان و ... اشاره کرد.





امکانات هتل

هتل "ستاره" اصفهان دارای 57 باب انواع اتاق و سوئیت مجهز، سفره‌خانه سنتی، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران تابستانه بام، کافی‌نت، روم‌سرویس، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس اختصاصی می‌باشد.





اتاق‌های هتل "ستاره" اصفهان با برخورداری از دکوراسیون مدرن و تجهیزات مناسب، محیطی آرام و دلنشین را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.




از دیگر امکانات ویژه این هتل می‌توان به کافی‌شاپ 24 ساعته با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، رستوران تابستانه با چشم‌انداز زیبای میدان نقش جهان همراه با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سفره‌خانه سنتی با معماری ویژه همراه با انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی، سالن‌های سمینار و همایش و همچنین خدمات ویژه مجالس و تشریفات برای برگزاری انواع مراسم، اشاره کرد.









تماس با هتل "ستاره" اصفهان

نشانی: اصفهان - میدان نقش جهان - خیابان حافظ - هتل ستاره

تلفن: 03132207060

فکس: 03132202988

ایمیل: [email protected]




هتل "ستاره" اصفهان؛ هتلی مدرن در قلب بافت تاریخی نصف جهان + تصاویر هتل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog