برندگان رقابت سالانه «عکاسی با آیفون» مشخص شدند

بسیاری بر این باورند که برای خلق شاهکارهای عکاسی به تجهیزات و دوربین های پیشرفته ای نیاز است، اما رقابتی به نام iPhone Photography Awards یا عکاسی با آیفون هرسال برگزار می شود تا این ایده را به چالش بکشد.
مسابقه دقیقا همان چیزی است که نامش نشان می دهد؛ یعنی کشف راهکارهایی برای نمایش بهترین عکس ها استفاده از آیفون.
خوشبختانه به لطف پیشرفت هایی که در صنعت عکاسی با موبایل رخ داده، تصاویری که امسال برگزید شدند از هر زمان دیگری بهترند.
در اینجا باید اشاره کنیم که علاوه بر جوایز کلی و عمومی، 19 گروه مختلف شامل حیوانات، چشم اندازهای طبیعی، عکاسی پرتره و انتزاعی نیز برای شرکت در این رقابت تعریف شده است.
برنده جایزه عکاس سال این رقابت یک دستگاه آیپد پرو دریافت خواهد کرد و نفرات اول، دوم و سوم نیز هرکدام یک اپل واچ اسپورت می گیرند. اما نفرات اول، دوم و سوم در هر دسته موضوعی نیز به ترتیب یک خرس طلایی، نقره ای و برنزی را از سازمان برگزارکننده این رویداد (شناخته شده ترین سازمان ضرب سکه در دنیا) دریافت می کنند.

نفر اول رقابت کلی امسال فردی به نام Sebastiano Tomada بود که به خاطر عکس کودکان القیاره انتخاب شد. این تصویر تعدادی کودک را نشان می دهد که در خیابان های القیاره و در مجاورت دود و آتش برخاسته از چاه های نفتی که داعش آتش زده مشغول بازی هستند. این تصویر با استفاده از آیفون 6 گرفته شده است.

اما جایزه عکاس سال هم به خاطر عکس «باربَر» به Brendan O Se تعلق گرفت. او در این باره گفت:

من این عکس را صبح خیلی زود در نزدیکی اسکله های جاکارتا گرفتم. این دست ها هم به یکی از باربرهای آنجا تعلق دارند که مشغول استراحت بود. من به شدت مسحور پینه هایی شده بودم که روی دست های وی ایجاد شده بودند.

برای مشاهده لیست کامل برنده ها می توانید سری به وبسایت سازمان برگزار کننده بزنید.

برندگان رقابت سالانه «عکاسی با آیفون» مشخص شدند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog