آیا ناسا یک سیستم برده داری کودکان را در مریخ اداره می کند؟

سفر به مریخ و سکونت در سیاره سرخ از رؤیاهای دیرین بشر بوده که البته در سال های اخیر با رشد جمعیت و بروز شرایط بحرانی در محیط زیست زمین، تبدیل به یکی از گزینه های اصلی برای نجات نسل انسان ها شده است.
اما در این بین عده ای نیز هستند که معتقدند نه تنها انسان به مریخ سفر کرده، بلکه ناسا از دهه های گذشته تا کنون مشغول انتقال کودکان به سیاره مذکور بوده و کمپ هایی نیز برای برده داری در مریخ تاسیس نموده است.

یکی از این افراد که سابقه طولانی در نشر تئوری های توطئه دارد، «الکس جونز» مجری برنامه اینترنتی «Infowars» یا جنگ اطلاعات بوده که اخیراً موضوع «کُلونی های برده داری در مریخ» را دوباره بر سر زبان ها انداخته است.
او و دوستانش معتقدند ناسا از 20 سال گذشته تا کنون تعداد زیادی کودک را به مریخ فرستاده و این کودکان وقتی پا بر سیاره سرخ می گذارند، چاره ای جز پذیرش بردگی برای اربابان ثروتمند خود نخواهند داشت.
ناسا ادعای برده داری در مریخ را تکذیب کرده است
جالب اینجاست که ناسا هم به شایعات مذکور واکنش نشان داده و سخنگوی این سازمان در بیانیه ای اعلام کرده:« هیچ انسانی در مریخ حضور ندارد. کاوشگرهای فعالی روی این سیاره حضور دارند که پیش از این وجود آنها در شایعات مورد شک و شبهه قرار گرفته بود که در اینجا اعلام می کنیم وجود دارند. اما هیچ انسانی در مریخ حضور ندارد.»
تاکید سخنگوی ناسا در نوع خود جالب توجه بوده و احتمالاً دست آویز عده ای برای دامن زدن به شایعات قرار خواهد گرفت. اما به هر حال حتی در صورت پذیرفتن ادعای جونز نیز باید به این نکته توجه داشت که پرتاب تعداد زیادی فضاپیمای سرنشین دار در طول سال های گذشته، آن هم بدون جلب توجه حتی یک عکاس تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد.

آیا ناسا یک سیستم برده داری کودکان را در مریخ اداره می کند؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog