با بازاریابی ژاکِت، کسب درآمد کنید


سلام
تا کنون تنها راهی که میشد در ژاکِت درآمدزایی کرد، این بود که شما محصول وردپرسی (پوسته یا افزونه) بسازید یا فارسی کنید و منتشر کنید و اگر پشتیبانی و بروزرسانی داشتید، درآمد قابل توجهی داشته باشید. پس تا اینجای کار میتوانستیم برای وردپرس کارهای حرفه ای، اشتغال زایی و درآمدزایی داشته باشیم.
ورود بازاریاب‌ها
ولی امروز من حامل خبرخوشی هستم و اینکه میتوانیم، برای درآمدزایی میزبان بازاریابان فعال اینترنتی باشیم. در این سیستم کسانی که رسانه های قوی (سایت، کانال تلگرام، اکانت توییتر و …) برای وبمستران و تمام کسانی که کسب و کار آنلاین دارند، میتوانند محصولاتی که خودشان استفاده کرده اند و یا به نظرشان مفید میرسد و  فروشنده های قابل اطمینان (با پشتیبانی خوب) دارد را به دوستان و کاربران و هواداران خود، با لینک اختصاصی معرفی کنند و به ازای هر خرید درصد فروش آنها به حساب کاربری‌شان واریز میگردد، که این مبلغ قابل نقد شدن به صورت هفته ای ۲ نوبت میباشد.
دو دوتا ۴ تا کنیم
اگر شما یک سایت با روزی ۱۰۰۰ بازدید داشته باشید (یا کانال تلگرامی داشته باشید با بیش از ۱۰۰۰ عضو ) ، با معرفی چند افزونه یا قالب (مانند این مقاله: بهترین افزونه های تجاری گالری تصاویر در وردپرس ) که مجموع قیمت آنها ۷۵ هزار تومان است، اگر در روز اول فقط ۵۰۰ نفر از پست شما بازدید کنند و فقط ۱۰ خرید انجام شود، با توجه به اینکه از هر فروش ۱۰٪ به شما سود میرسد ،  یعنی در این مثال در هر فروش ۷.۵۰۰ تومان به شما سود میرسد، به ازای ۱۰ خرید ۷۵۰۰۰ تومان سود میکنید.
پس یعنی اگر بتوانید کاری کنید که پست شما در روزهای اینده از راه های مختلف ۱۰ برابر بازدید داشته باشد، یعنی ۵۰۰۰ بازدید انجام شود، درآمد شما به ۷۵۰٫۰۰۰ تومان خواهد رسید. حالا اگر این فرآیند به صورت خودکار باشد و شما هر هفته بتوانید چنین برنامه ای پیاده کنید برای مخاطبانتان که واقعا هم کاربر شما هستند و هم برایشان مفید است میتوانید ماهیانه بیش از ۲٫۵ میلیون تومان سود کنید که درآمد قابل توجهی است. قطعا خلاقیت در بازاریابی میتواند درآمد شما را افزایش دهد.
یعنی حتی اگر تبلیغات کنید و ۱۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنید که پست شما (در سایت‌های معروف یا کانال تلگرام های پرمخاطب) بیشتر دیده شود باز هم میتوانید به سود خود کار کنید و از بازاریابی خود درآمد کسب کنید.
بررسی عملکرد درست
تعداد کسانی که از طریق لینک های اختصاصی شما وارد شده‌اند را میتوانید از داخل پنل کاربری قسمت بازاریابی مشاهده نمائید. تعداد افرادی که از طریق لینک های شما خرید کرده اند و اینکه چه محصولی را خرید کرده اند را نیز میتوانید مشاهده نمائید. این سودها در هر ۱ ساعت محاسبه شده و رقم سود شما به کیف پول شما افزوده خواهد شد. میتوانید با سودی که کسب کرده اید هم از مارکت خرید کنید و هم با استفاده از قسمت درخواست وجه، این موجودی ها را به کارت بانکی خود منتقل نمائید.( روز های دوشنبه و پنجشنبه هر هفته واریزی انجام خواهد شد)
نحوه‌ی ساخت لینک اختصاصی

کافیست شما به پیشخوان کاربری خود قسمت بازاریابی بروید.
حالا اگر میخواهید مثلا محصولی به آدرس
http://zhaket.com/product/wp-advanced-notification
را معرفی کنید کافیست آدرس صفحه محصول را در قسمت URL برگه وارد نمائید و سپس بر روی ایجاد URL کلیک نمائید تا آدرسی مشابه زیر تحویل بگیرید
http://zhaket.com/product/wp-advanced-notification/?go=1
برخی نمونه‌های معرفی محصولات
شما هم میتوانید همین الان به جمع بازاریابان پرپول ژاکِت بپیوندید و در کانال یا سایت خود با لینک های اختصاصی خودتان،
هم به کاربرانتان ابزارهای فوق العاده معرفی کنید.
هم درآمد خودتان را اغاز کنید .
برنامه های زیادی برای بازاریابان داریم که به زودی مشاهده خواهید کرد.
موفق و پیروز باشید

با بازاریابی ژاکِت، کسب درآمد کنید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog