طریقه ساختن اپل آیدی رایگان بصورت تصویری با آیتونز

به دلیل نیاز کاربران گوشی های آیفون به Apple ID در این قسمت طریقه ساخت اپل آیدی با کامپیوتر رو براتون توضیح دادیم .  معمولا برای این کار بین ۴۰ تا ۸۰ هزارتومان هزینه دریافت میشه . ما بصورت مجانی و کاملا با حوصله و مرحله به مرحله این کار و با عکس براتون توضیح دادیم . در صورتی که عکسها کوچک و ناخوانا هستند ، میتونید برای بزرگ شدن روی آنها کیک کنید.  در ادامه مطلب با ما باشید …

شما با داشتن اپل آی دی میتونید از مزایای زیادی استفاده کنید که در زیر به موارد مهم و مفید آن اشاره شده :

دانلود رایگان و یا خرید برنامه های آیفون و آی پد از طریق آی دی خودتان

Update برنامه ها
انجام بازی های دونفره آنلاین با دوستانتان از طریق Game Center
ارسال اس ام اس رایگان و تماس تصویری رایگان از بستر اینترنت به کلیه محصولات اپل از طریق iMessage و Facetime
تهیه بک آپ جامع از اطلاعات خودتان بخصوص کانتکتها از طریق سرویس iCloud
پیدا کردن محل گوشی یا کلیه محصولات اپل گم شده یا سرقت شده شما از طریق سرویس Find iPhone
یکسان کردن اطلاعاتی نظیر تقویم ، تماسها ، یادداشتها و … بین کلیه محصولات اپل

و…
در مرحله اول باید  نرم افزار Itunes رو از سایت اپل دانلود کنید . برای دانلود روی این قسمت کلیک کنید . اگر این نرم افزار رو دارید و به روز هستش دیگه نیازی به این مرحله نیست . از سایتهای دیگری هم میتونید این نرم افزار رو دانلود کنید . توجه کنید که دانلود از سایت اپل کمی زمان بر است . تا زمان نمایش کادری مشابه کادر عکس زیر صبر کنید و عجله نکنید . اپل قبل از نمایش لینک دانلود ، سیستم شما را شناسایی و مناسب ترین نسخه با توجه به سیستم عامل شما را ارائه میدهد که این کار باعث میشود تا نمایش لینک دانلود کمی طول بکشید .

بعد از دانلود آی تونز ، نرم افزار رو نصب کنید . نصب نرم افزار خیلی ساده است . فقط برنامه رو اجرا کنید و کلیه گزینه ها رو Next بزنید تا به مرحله Finish برسید .
بعد از اتمام پروسه نصب حتما فیل ت شکن یا وی بی ان خود را فعال کنید و مطمین باشید که نرم افزار Itunes تحت پوشش ف شکن شماست  . حتما بعد از روشن کردن این سرویس مطمین باشید که آی پی شما از آمریکا هستش . برای اطمینان از آی پی خود میتوانید از این لینک استفاده کنید . این سایت به شما نشان خواهد داد که شما از آی پی چه کشوری هم اکنون متصل شده اید . اگر در این لینک کشور united states را مشاهده میکنید به مرحله بعدی بروید .
بعد از نصب itunes رو از روی دسکتاپ اجرا کنید . اگر از شما کشوری خواسته شد حتما فقط  United States را انتخاب نمایید.
پس از رد کردن پیغامهای اضافی دیگر و خوش آمد گویی به قسمت اپلیکیشن ها که با حرفی شبیه A مشابه شکل زیر گزینه ۱ است بروید .

سپس به گزینه ۲ مشابه شکل فوق یعنی app store بروید .
پس از کمی اسکرول کردن به سمت پایین در اواسط صفحه ، قسمت منوی کناری سمت راست  که در عکس با فلش نشان داده شده روی کلمه Download که مقابل یکی از برنامه های رایگان است کلیک کنید .گزینه Download با بردن نشانگر ماوس روی آیکون برنامه نمایان میشود و به طور معمول نمایان نیست . برنامه هم صرفا مهم نیست . فقط باید یک برنامه رایگان را با فشار گزینه Download برای نصب درخواست کنید. سپس اپل با توجه به اینکه شما Apple id ندارید به شما پیشنهاد ساخت اپل آی دی میدهد که این شروع ساخت یک اپل آیدی صحیح است !

بعد از انجام مرحله فوق اپل به شما پیشنهاد ساخت و یا ورود با اپل آی دی قبلی میدهد که در حال حاضر ما روی گزینه ساخت Create Apple ID کلیک میکنیم.

در این قسمت که پنجره خوش آمد گویی است روی گزینه Continue کلیک کنید .

در قسمت بعدی شما باید با توافقنامه شرکت اپل موافقت کنید کمی با پایین بیایید گزینه موافقت (I Have read and agree …  ) را تیک بزنید و سپس روی گزینه Agree کلیک کنید .

در پنجره بعدی فرم را مشابه عکس ذیل پر کنید . به نکات زیر خیلی دقت کنید ، در غیر اینصورت در آینده به مشکل خواهید خورد:
در قسمت بالا ایمیلی را وارد کنید که از آن استفاده میکنید . در صورت فراموشی رمز عبور رمز شما به ایمیل شما فرستاده میشود.
رمز عبور شما حتما باید ۸ حرف یا بیشتر باشد ، در آن حرف بزرگ انگلیسی و عدد هم وجود داشته باشد مثل:‌   A pple8366 در صورتی که مشکل دارید در وارد کردن رمز عبور میتوانید همین رمز ‌Apple8366 را وارد کنید و بعدا آنرا عوض کنید.
در قسمت پایین تر ۳ سوال امنیتی از شما پرسیده میشود . از هر منو تنها گزینه اول را انتخاب کنید و جوابهای نوشته شده را مشابه شکل پرکنید . توجه کنید که حتما حتما و حتما کلیه اطلاعات این پنجره را روی ورق یادداشت کنید. در موارد فراموشی رمز عبور کلیه این اطلاعات را باید داشته باشید تا بتوانید آی دی خودتون را بازیابی کنید .
تاریخ تولد خود را کاملا دقیق و صحیح وارد کنید . در صورتی که حوصله پیدا کردن آنرا به میلادی ندارید یا حفظ نیستید، تاریخ مشابه عکس را وارد کنید و آنرا در یادداشت خود بیاورید .
در آخرین مورد یک ایمیل نجات برای موارد اضطراری وارد کنید . میتوانید ایمیل یکی از دوستان نزدیک و یا ایمیل بنده رو که در شکل اومده هم به عنوان ایمیل نجات وارد کنید . اگر مشکلی خوردید طی تماس با شرکت من مشکل شما رو حل خواهم کرد.

پس از پر کردن فرم فوق و یادداشت برداری از تمامی موارد ،  گزینه Continue را از پایین صفحه انتخاب کنید تا به مرحله بعد بروید.
به مرحله آخر ساخت اپل آی دی رسیدیم . در این قسمت مشابه عکس نام و نام خانوادگی و جنسیت خود را تعیین و تایپ کنید ( قسمت های قرمز ) و کلیه (قسمت های سبز) را دقیقا مشابه شکل پرکنید . و سپس روی گزینه Create Apple ID کلیک کنید . میتوانید جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید . اطلاعات  قسمت سبز رنگ عکس به ترتیب از بالا به شرح زیر میباشد :
Sierra hwy
۱۵۳۵
Acton-California
۹۳۵۱۰
۶۶۱-۲۶۹۲۸۰۷

پس از انجام مرحله فوق ، اپل برای اینکه مطمئن شود که ایمیلی که وارد کردید برای خودتان است ، یک ایمیل به شما میفرستند و طی پنجره زیر این پیام را اعلام میکند .

به ایمیل خود بروید ، یک ایمیل از سوی شرکت اپل دارید که متن آن مشابه شکل زیر است . روی گزینه Verify Now مشابه عکس جهت اتمام ساخت کلیک کنید .

پس از کلیک روی گزینه Verify Nowپنجره ای مشابه شکل زیر برای شما باز میشود . برای آخرین بار با Apple id که ساخته اید ( اپل آیدی شما همان ایمیلی است که درهنگام ساختن وارد کردید )  و رمز عبوری که برای آن داده اید وارد شوید تا اصطلاحا اپل آیدی شما فعال شود .

اخرین موردی که باید بگم اینه که خواهش میکنم قبل از ارسال کامنت ، مورد رو یک بار هم با اتصال ف شکن تست کنید . چون ۹۰٪‌مشکلاتی که دوستان در کامنتها میزان بخاطر فیلترینگ هستش .از اپل آی دی خود لذت ببرید .

اگر به هر دلیلی موفق به ساخت آیدی نشدید و یا عجله دارید میتونید از لینک زیر هم یک اپل آیدی سفارش بدید .
خرید و تحویل آنی اپل آیدی

طریقه ساختن اپل آیدی رایگان بصورت تصویری با آیتونز


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog