بزودی منتظر قابلیت تماس صوتی تلگرام باشید

اخبار اپلیکیشن ها 24 اسفند 95



بزودی منتظر قابلیت تماس صوتی تلگرام باشید 2 (40%) 1 vote




پاول دورف ، بنیان گذار و مدیر عامل شرکت تلگرام، تایید کرده است که تماس صوتی (و شاید تماس ویدیویی) در آینده به این پیام رسان محبوب اضافه خواهد شد. اکنون اسکرین شات هایی از محیط و تنظیمات بخش تماس در تلگرام فاش شده که می تواند نشانگر این موضوع باشد که به زودی شاهد در دسترس قرار گرفتن عمومی این قابلیت باشیم.



اولین موضوع قابل توجه در بخش  تنظیمات تماس، قابلیت کنترل بر روی اشخاصی که می توانند با شما تماس بگیرید است. از آن جا که تلگرام به کاربران خود اجازه می دهد از طریق یک نام کاربری با افراد غریبه ارتباط برقرار کنند – بر خلاف واتس اپ که شما نیاز به اشتراک گذاشتن یک شماره تلفن دارید – کاربران تلگرام ممکن است مایل نباشند که هر کسی بتواند به آن ها زنگ بزند. بر اساس تنظیماتی که در نظر گرفته شده، کاربران می توانند اجازه دهند هر کسی با آن ها تماس بگیرد ، فقط کسانی که در لیست تماس وجود دارند اجازه ی تماس داشته باشند، و یا به سادگی تمام تماس های دریافتی را مسدود کنند. همچنین گزینه ای برای مسدود کردن قابلیت تماس برای هر یک از کاربران، به صورت مجزا نیز وجود دارد.

یکی از جنبه های قابل توجه دیگر قابلیت تماس تلگرام ، توانایی بررسی و تایید تماس رمزگذاری شده است . تلگرام از رمزگذاری end-to-end برای قابلیت تماس خود بهره گرفته است که امنیت بالایی را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.
در حال حاضر قابلیت تماس برای کاربران آخرین نسخه ی بتا تلگرام در سیستم عامل ا ندروید در دسترس قرار گرفته و این کاربران می توانند این قابلیت را آزمایش کنند. انتظار می رسود که پس از گذر از آزمایش های کیفی، شاهد اضافه شده رسمی این ویژگی به اپلیکیشن تلگرام در پلتفرم های مختلف باشیم.
اگر مطالب سایت دبلیوموبایل برایتان مفید بود لطفا عضو کانال تلگرام سایت شوید .
https://telegram.me/wmobile
هر هفته به اعضای کانال یک دستگاه تبلت به قید قرعه اهدا می شود .

این مطلب مفید بود ؟ لطفا به اشتراک بگذارید

بزودی منتظر قابلیت تماس صوتی تلگرام باشید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog