اسمارت فون 6 اینچی بدون حاشیه سونی تا 2 ماه دیگر



اشتراک‌گذاری در فیسبوک

توئیت




نزدیک به یک ماه و نیم پیش پنل تمام صفحه 6 اینچی JDI معرفی شد و در همان زمان نیز با توجه به رابطه Japan Display با سونی، احتمال‌های فراوانی برای حضور این صفحه‌نمایش در یک اسمارت فون 6 اینچی سونی مطرح شد. حالا این حدس و گمان‌‌ها جنبه واقعی‌تری به خود گرفته و صفحه‌نمایش جدید JDI با وضوح 2160×1080 پیکسل که از سوی شرکت سازنده، Full Active خوانده می‌شود قرار است در گوشی بعدی شرکت سونی که در نمایشگاه IFA برلین در 31 آگوست (9 شهریور) به نمایش عموم گذاشته شود.
این اسمارت فون 6 اینچی سونی دارای نسبت تصویر 18:9 مشابه G6 و S8 سامسونگ بوده و بخش بزرگی از روی دستگاه با صفحه‌‌نمایش پوشانده خواهد شد. نکته مهم در این میان این است که به واسطه این نسبت تصویر جدید، ابعاد 6 اینچی گوشی با آنچه از یک گوشی 6 اینچی در سال‌های گذشته در ذهن داریم بسیار متفاوت و کوچک‌تر بوده و می‌توان صفحه‌‌نمایش‌های بزرگ را در گوشی‌های کوچک تجربه کرد.
تا به امروز تقریبا مشخص شده که سونی برای IFA‌ امسال حداقل سه گوشی دیگر با نام‌های XZ1، XZ1 Compact و X1 را برای ارائه خواهد داشت. در مورد این گوشی حدس و گمان‌هایی در مورد نام دستگاه نیز مطرح شده که محتمل‌ترین آن XZ1 Premium خواهد بود و حضور Snapdragon 835 در آن نیز محتمل به نظر می‌رسد.
منبع



SHARE

Facebook

Twitter





مطلب قبلی موبایل شارپ هم بی‌حاشیه شد! منتظر FS8010 و FS8016 باشید






اسمارت فون 6 اینچی بدون حاشیه سونی تا 2 ماه دیگر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog