نصاب کاغذ دیواری

برای زیبا تر شدن جلوه نصب کاغذ دیواری، نصاب کاغذ دیواری در کنار نوع کاغذ از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای کسانی که قصد استفاده از کاغذ دیواری را برای مکان مورد نظر خود دارند توصیه می کنیم که به هر نصابی اعتماد نکنند. تفاوت قیمت برای نصب هر رل کاغذ دیواری بین یک نصاب حرفه ای و آماتور چندان زیاد نیست ولی گاهی قیمت پایین تر یک نصاب غیر حرفه ای سبب می شود که ما ترغیب شویم که نصب کاغذ خود را به آنها بسپاریم و عاقبت آن قطعاً پیشمانی است. خراب شدن چند رل کاغذ که معمولاً توسط این نصابها رخ می دهد چند برابر تفاوت قیمت آنها با نصاب های حرفه ای برای شما تمام می شود. در ثانی نصب هایی که آنها انجام می دهد چندان جالب نخواهد بود، از جمله اشکالاتی که کار با نصاب غیر حرفه ای ایجاد می کند موارد زیر است.
نصاب کاغذ دیواری غیر حرفه ای
نصاب کاغذ دیواری غیر حرفه ای و آماتور به دلیل استعداد های کمتر و نیز تجربه ناکافی در این زمینه مشکلاتی ایجاد می کند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.
زمان طولانی نصب و وقت گیری بالا
به دلیل عدم مهارت برای ایجاد کار با کیفیت این نصابها بسیار کند عمل می کنند . در صورتی که سریعتر عمل کنند کار آنها دارای خطاهای بسیار زیادتری خواهد بود. شاید نصب یک رول کاغذ دیواری توسط نصاب غیر حرفه ای ۳ تا ۱۰ برابر یک نصاب حرفه ای زمان بر باشد
ایجاد حباب و برجستگی ها در اثر عدم مهارت و زیر سازی صحیح
نصاب های غیر حرفه ای معمولاً به زیر سازی توجه نمی کنند و یا بطور درستی زیر سازی انجام نمی دهندکه این سبب می شود بعد از نصب شما برآمدگی های را روی کاغذ دیواری ببنید که حاصل عدم دقت این نصابها می باشد. همچنین حبابایی در کار آنها مشاهده شود که بعد از خشک شدن کاغذ باز هم از بین نرود.
مشخص شدن خط بین رل های کاغذ دیواری و درزها
یکی از نکات بسیار مهم در هنگام نصب که به زیبایی آن کمک می کند این است که درزی در بین رلهای کاغذ دیواری های مجاور هم وجود نداشته باشد و بصورت یک پارچه دیده شوند که معمولاً در کار نصاب های غیر حرفه ای کمتر می بینیم. یکی از تفاوتهای بارزی بین نصاب حرفه ای کاغذ دیواری و نصاب آماتور همین است.
عدم انطباق درست اشکال روی رلهای کاغذ دیواری با اشکال رل کناری
رل های کاغذ دیواریهایی که دارای شکل هستند نصب شان دقت زیادی می خواهد زیر یک شکل در یک رل کاغذ دیواری می بایست در امتداد همان شکل در رل دیگر قرار گیرد در غیر این صورت کوچکترین خطایی در این زمینه می تواند به سادگی با چشم حتی غیر تیز بین تشخیص داده شود. نصابهای حرفه ای کاغذ دیواری معمولاً این مشکلات را ندارند.
کنده شدن چسب ها بعد از مدت کوتاه
در صورت عدم تهیه درست چسب ،نوع چسب ،مقدار چسب مورد استفاده و نیز سرعت انجام کار ، بعد از مدتی کاغذ از دیوار کنده می شود. که باز هم یک نصاب آماتور این مشکلات را ایجاد می کند.
خراب کردن رل های کاغذ دیواری
در صورت چسباندن اشتباه کاغذ و اتصال مجدد به دیوار و تکرار این عمل کاغذ دیگر خاصیت خود را از دست می دهد و دیگر قابل استفاده نیست.
عدم مچ کردن صحیح و درست لبه های کاغذ با کناره های دیوار و سقف
یکی دیگر از موارد مهم در نصب کاغذ دیواری توسط نصاب حرفه ای کاغذ دیواری این است که لبه های کاغذ با گوشه های دیواری و زوایه ها منطبق باشند و در صورت قناصی در دیوار بتواند با برش صحیح کاغذ آن قسمت را درست مچ کند تا کار تمیز تر به نظر برسد. اینها تنها بخشی از نکاتی بود که می بایست توسط نصاب مورد توجه قرار بگیرند
ین ها بخشهایی از صدماتی است که استفاده از نصاب کاغذ دیواری غیر حرفه ای به شما وارد می کند. یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری تنها با قیمتی ۲۰ تا ۳۰ % بیشتر از نصاب غیر حرفه ای می تواند به طور قابل توجهی در جلوگیری از ضررها به شما کمک کند.
نصاب کاغذ دیواری حرفه ای
نصاب کاغذ دیواری حرفه ای دارای ذوق خاص و تجربه بالا در زمینه نصب کاغذ می باشد. این نصاب ها استعداد خاصی در انجام کارهای ظریف دارند و می بایست دارای ذوق هنری باشند. بعلاوه به دلیل علاقه به این کار ظرافتهای خاصی را در نظر می گیرند که به طور طبیعی در دیگران دیده نمی شود. این علاقه سبب انجام کارهای بسیار زیبا و نصب های عالی می گردد که در نتیجه عمر باقی ماندن این نصابها در این صنف بالاتر می رود. از این رو سالها تجربه نیز به این ذوق هنری آنها اضافه می شود تا در نهایت به یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری مبدل می شوند.
نصب یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای با نصاب کاغذ دیواری غیر حرفه ای در تمام مواردی که در بالا ذکر شد متفاوت است. امکان از بین رفتن رل های کاغذ شما که گاهی قیمت بالایی دارند در کار این نصاب ها بسیار کم است. بعد از انجام کار توسط یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری به سختی کسی بتواند تشخیص دهد که لبه های دو رل کاغذ در کدام نقطه به هم رسیده اند و یا به عبارتی درزها اصلاً مشخص نبوده و نصب بصورت یک پارچه مشاهده می شود. همچنین در کاغذ های دیواری دارای شکل ، رلها به نحوی کنار هم قرار می گیرند که اشکال در کنار هم بصورت یک سره دیده می شوند. همچنین در کار نصب یک نصاب جرفه ای کاغذ دیواری مشکلاتی از قبیل کنده شدن کاغذ ، ایجاد حباب و غیره تا حد امکان دیده نمی شود.
استفاده از نصاب کاغذ دیواری حرفه ای بخصوص در زمانی که از کاغذ های با کیفیت بالا و گران استفاده می کنید حتماً توصیه می شود. هر چند گاهی در استفاده از کاغذ های ارزان برای مکانهایی که چندان حساسیت به زیبایی انها ندارید نصابهای درجه ۲ نیز کاربرد دارند.
برای درخواست نصاب حرفه ای درجه ۱ و درجه ۲ می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
تلفن ها
۸۸۵۶۷۲۰۳
آدرس دفتر مرکزی : شهرک غرب – سعادت آباد – بولوار دریا

نصاب کاغذ دیواری


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog