سناریوی تکراری فروش اینترنتی خوردو

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو که از 8 مرداد فروش پژو ۲۰۷ را آغاز کرده بود، از دسترس خارج شد.
ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران‌خودرو می‌رساند، شرایط فروش ویژه نقدی ۲۰۷i اتوماتیک جدید، از روز یکشنبه ۹۶/۰۵/۰۸ تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌گردد.
جملات بالا فراخوان رسمی شرکت ایران خودرو برای فروش اینترنتی پژو ۲۰۷i اتوماتیک بود که قرار بود از ساعت ۱۰ صبح امروز  آغاز شود  و در حالی که طبق اعلام قبلی کمتر از یک ساعت از فروش آغاز نشده بود سایت فروش اینترنتی از دسترس خارج شد.
این بار چندمی است که پیش فروش های اینترنتی فروش محصولات این شرکت با مشکل مواجه می شود و در ماه گذشته نیز پیش فروش پژو ۲۰۰۸ با مشکل مواجه شده بود و سایت از دسترس خارج شده بود.
با توجه به بازارسیاهی که پس از پیش فروش ها با قیمت های کاذب در فضای مجازی به راه می افتد و سود زیادی را نصیب سودجویان می کند، به نظر می رسد که مکانیزم فروش و پیش فروش اینترنتی خودرو در ایران باید با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد .
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، گفتنی است که فروش اینترتی برخی دیگر از محصولات ایران خودرو نظیر پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶،رانا، دنا، سمند سورن و LX با بازپرداخت ۱۲ تا ۲۴ ماهه از امروز آغاز شود که با از دسترس خارج شدن سایت فروش باید دید که اقدام شرکت ایران خودرو در این خصوص چیست.

سناریوی تکراری فروش اینترنتی خوردو


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog