آیا مدل 3 موفق خواهد شد؟

برای بسیاری در سراسر ایالات متحده تسلا مدل 3 خودرویی دوستداشتنی است که مدت ها است انتظار ورودش به بازار را می کشند.
اما بسیاری هم پول خریدش را ندارند. در واقع قیمت 35 هزار دلاری این خودرو است که آن را در دسترس بسیاری در سراسر جهان دور می کند و آرزوی داشتن یک خودروی برقی را به دلشان می گذارد.
تسلا مدل اس را به عنوان سدان جاده ای ارزان قیمت و با تولید محدودش انتخاب کرده که بدون مشمولیت  هر گونه یارانه دولتی قیمتی تقریبا نصف نمونه معروف مدل اس دارد.
اما سوال اینجاست که آیا باز هم مشتریان با این قیمت به سراغ مدل 3 می روند. پرداخت 35 هزار دلاربرای خرید یک خودروی پایه چیزی نیست که خیلیها را راضی کند. به علاوه باید این نکته را مد نظر دانست که متوسط قیمت نسخه های مختلف آن در حدود 42 هزار دلار خواهدبود.
الون موسک به درستی عقیده دارد که داشتن یک خودروی الکتریکی ارزان قیمت در فهرست محصولاتش نقش کلیدی را  ایفا خواهد کرد اما باسیتی در نظر داشت که قیمت نهایی مدل 3 تعداد دقیق خریدارانش را مشخص خواهد کرد.
قیمت پایه این محصول فاصله زیادی با متوسط قیمت یک خودروی معمول امریکایی دارد. البته کارشناسانی نیز عقیده دارند که خریدار مدل 3 خریدار خودرویی مثل هوندا سیویک نیست و لذا چنین مقایسه ای را نبایستی انجام داد. به هر حال بایستی صبر کرد و منتظر این خودرو شد و دید که چه طور استقبالی از آن در بازار خواهد شد.

آیا مدل 3 موفق خواهد شد؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog