طراحی ذهنی هیوندای Creta اسپرت منتشر شد

هیوندای ماه گذشته هیوندای توسان اسپرت را در آفریقای جنوبی عرضه کرد.
پس از این مدل هیوندایCreta نیز نسخه اسپرت خواهد داشت که امسال در بازار برزیل عرضه می شود. به تازگی یک طراحی ذهنی از هیوندای Cretaاسپرت منتشر شده که طراحی این نسخه را نشان می دهد.
قسمت جلوی هیوندای Creta اسپرت که در این طراحی دیده می شود دارای جلوپنجره بالایی خاکستری تیره، جلوپنجره زیرین مشکی با نوار افقی خاکستری روشن و سپر اصلاح شده با دریچه های هوای مصنوعی است. در کناره های این خودرو ستون ها به رنگ مشکی درآمده اند، قاب آینه های کناری در قسمت بالایی به رنگ خاکستری روشن و در قسمت زیرین مشکی براق هستند، پانل های rocker آن تریم کرومی دارند، روی ستون C حروف اسپرت حک شده و رینگ های آلیاژی منحصر به فرد و کالیپرهای ترمز قرمز نیز در آن دیده می شوند. می تاون انتظار داشت در کابین این خودرو روکش چرم و تزئینات مشکی براق تعبیه شود.
هیوندای Creta مخصوص بازار برزیل با موتور 1.6 لیتری Dual CVVT با قدرت 166 اسب بخار و گشتاور 201 نیوتون متر و 2.0 لیتری Dual CVVT flex-fuel با قدرت 130 اسب بخار و گشتاور 161 نیوتون متر ارائه می شود. هیوندای توسان اسپرت موتوری قدرتمندتر از نسخه استاندارد خود دارد. گفته می شودCreta اسپرت همچنان با موتور 2.0 لیتریث متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته عرضه خواهد شد.

طراحی ذهنی هیوندای Creta اسپرت منتشر شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog