جدول صدرنشین‌های لیگ تشکیل می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، امروز جمعه ای فوتبالی و بسیار حساس برای فوتبال ایران خواهد بود. پس از پایان بازی های امشب، جدول لیگ تا حدی شکل خواهد گرفت و مدعیان عنوان قهرمانی و کسب سهمیه در جایگاه های بالای جدول قرار خواهند گرفت؛ البته باتوجه به قعرنشینی تیم های قدرتمند و نامدار، احتمال تغییر در این رتبه ها و اضافه شدن دیگر مدعیان همچنان وجود دارد.

اولین بازی از ساعت 17:45 در تبریز بین تیم های پدیده و تراکتورسازی برگزار خواهد شد. مشهدی ها در صورت پیروزی هم امتیاز با پرسپولیس در رده دوم قرار خواهند گرفت و شاگردان گل محمدی نیز اگر بازی را ببرند، 12 امتیازی خواهند شد و به نوعی به نیمه بالای جدول اضافه خواهند شد.

پیکان و نفت تهران برگزار کنندگان دربی کوچک پایتخت خواهند بود. پیکان با 8 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و نفت با 6 امتیاز در رده چهاردهم. پیروزی هر کدام از دو تیم، وضعیت آن ها را در جدول بهبود خواهد بخشید.

پارس جنوبی در تهران میهمان سایپا خواهد بود. جمی ها در صورت پیروزی، 19 امتیازی خواهند شد و با ایجاد اختلاف 5 امتیازی نسبت به پرسپولیس، جایگاهی مستحکم در صدرجدول خواهند داشت. سایپای 11 امتیازی نیز در صورت کسب 3 امتیاز بازی با پارس جنوبی، هم امتیاز با پرسپولیس خواهد شد.

آخرین دیدار هفته هفتم نیز بین صنعت نفت و فولاد خوزستان است. فولاد در صورت پیروزی با 13 امتیاز در رده های اول تا چهارم جدول قرارخواهد گرفت و شاگردان کمالوند نیز به دنبال برد هستند تا به رده های بالایی جدول برسند.

در صورتی که امروز تیم های بالاتر در جدول حریفان را شکست دهند، یعنی پدیده، پیکان، پارس جم و فولاد پیروز شوند، جدول لیگ به این صورت خواهد بود: پارس جم (19)، پرسپولیس (14)، پدیده (14)، فولاد (13). تیمی که بعد از فولاد خواهد بود، اختلاف 2 امتیازی خواهد داشت و می توان گفت در این صورت جدول صدرنشین های لیگ در هفته هفتم تشکیل خواهد شد.

البته هیچ تضمینی نیست که این تیم ها برنده بازی باشند و باید دید پس از نتایج قطعی در 4 مسابقه هفته هفتم، جدول لیگ  در چه وضعیتی خواهد بود.

جدول صدرنشین‌های لیگ تشکیل می‌شود؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog