اپلیکیشن‌های پیشنهادی اپراتک برای iOS 11 ؛ هر آیفون باید داشته باشد

اپلیکیشن‌های پیشنهادی اپراتک برای iOS 11 ؛ هر آیفون باید داشته باشد

طی روزهای گذشته و بالاخره پس از ماه‌ها انتظار نسخه نهایی iOS 11 منتشر شد تا بتوانیم با ویژگی‌های جدید به زندگی ادامه دهیم، همانطور که می‌دانید این نسخه از iOS ویژگی‌های جالب توجهی دارد و توسعه دهندگان سخت در تلاشند تا از تمام پتانسیل‌های iOS 11 در اپلیکیشن خود بهره بجویند، بد نیست نگاهی داشته باشیم به تغییرات تازه که دنیای اپلیکیشن از آن بی نصیب نخواهد بود.
لحظه به لحظه با اپل و بیشتر از آن: https://telegram.me/appratech
باید قبل از هر چیز یگویم اپلیکیشن‌های پیش رو را اکثرا در آیفون خود دارم، به همین خاطر از به روز شدن‌شان برای iOS 11 با خبر شده‌ام (اگر اپلیکیشنی می‌شناسید که برای iOS 11 آپدیت شده و در لیست زیر موجود نیست ما را با خبر سازید.)
در ابتدا برخی از ویژگی‌های iOS 11 را سریعا مرور داشته باشیم:
درگ اند دراپ
ویژگی بسیار خوبی که تنها در آیپد قابل استفاده است. لینک، تصویر یا قسمتی از متن را با کشیدن و رها کردن از برنامه‌ای به برنامه دیگر انتقال دهید.
فایلهای ویدئویی HEVC و تصاویر HEIF
اپل در iOS 11 همچنین پیشنهاد دارد تا فرمت تصویری HEIF برای تصاویر و HEVC را برای ویدئو جایگزین فرمت‌های قدیمی نظیر JPG سازد، JPG از سال 1992 و نزدیک به 25 سال است همراه ماست و زمان آن رسیده تا بازنشست شود.
چرا فرمت  HEIF
HEIF  مخفف  High Efficiency Image File Format  بوده و در واقع این فرمت نسخه تصویری فرمت ویدئویی  HVEC  محسوب می‌شود،  حجم ذخیره شده  با این فرمت جدید تقریبا نصف JPG خواهد بود، حفظ کیفیت عکس نیز با این کاهش حجم همراه است.
این فرمت از  شفافیت  و  انعطاف  بیشتر برخوردار است، یک رشته تصویر که HEIF را تشکیل می‌دهد، مناسب برای تصاویر لایو اپل. اپل برای رواج فرمت جدید پیش قدم شده و با گستردگی محصولات این کمپانی احتمالا به زودی شاهد مهاجرت کاربران از JPG به HEIF خواهیم بود، هنوز سیستم عامل‌ ها و مرورگرهای دیگر از این فرمت پشتیبانی نمی‌کنند و در iOS هنگام به اشتراک گذاری تصاویر با فرمت HEIF تصویر با فرمت JPG ارسال می‌شود.
اپلیکیشن پینترست
شبکه اجتماعی پر طرفدار و بسیار دوست داشتنی برای به اشتراک گذاری ایده‌ها، در جدیدترین نسخه می‌توانید قابلیت دراگ اند دراپ را در iOS 11 و آیپد خود تجربه کنید.
اپلیکیشن Polygram
این برنامه با کمک هوش مصنوعی برای تغییر آنی چهره کاربرد دارد.
اپلیکیشن Documents
بهترین فایل منیجر برای آیفون و آیپد، بسیار بیشتر از یک فایل منیجر.
اپلیکیشن Quik
یکی از بهترین‌ها برای ویرایش ویدئو، اکنون از فایلهای ویدئویی HEVC و تصاویر HEIF پشتیبانی به عمل می‌آورد.
اپلیکیشن PlayerXtreme Media Player
یکی از ویدئو پلیر های محبوب در iOS.
اپلیکشن Enlight Quickshot
سازندگان Enlight به تازگی اپلیکیشنی حرفه‌ای برای عکاسی با آیفون معرفی کرده‌اند.
اپلیکیشن iPersia Calendar
تقویم شمسی به همراه یادآور تولد، قیمت ارز و بسیاری دیگر، این اپ با iOS 11 مشکل داشت که طی آپدیت جدید هماهنگ شد.
اپلیکیشن FarsTap
کیبوردی ایده‌آل برای iOS که سه سال همراه ما بوده است، در به روز رسانی جدید از iOS 11 پشتیبانی به عمل آورده، متاسفانه سازنده فارس تپ در اپ استور این آپدیت را آخرین به روز رسانی این کیبورد اعلام کرد!
این فهرست طی روزهای آینده به روز خواهد شد، اپلیکیشن‌های دیگر را شما معرفی کنید.
اپراتک
 

تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

اپلیکیشن‌های پیشنهادی اپراتک برای iOS 11 ؛ هر آیفون باید داشته باشد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog