پرسشنامه صمیمیت اجتماعی میلر و لفکورت (MSI)

پرسشنامه  صمیمیت اجتماعی میلر و لفکورت (MSI) مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۴ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود پرسشنامه‌  صمیمیت اجتماعی میلر و لفکورت (MSI) نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک پرسشنامه مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد
پرسشنامه صمیمیت اجتماعی میلر و لفکورت ( MSI )
مقیاس صمیمیت اجتماعی میلر[۱]((MSI.
این مقیاس را میلر و لفکورت[۲] برای ارزیابی صمیمیت دریافتی از روابط مختلف، طراحی نمودند. پرسش های مقیاس یاد شده به وسیله مصاحبه های سازمان یافته که در آن شرکت کنندگان به بحث درباره نقش صمیمیت در تمامی روابط خود که شامل ارتباط با دوستان، آشنایان و اعضای خانواده می پرداختند، تدوین شد. این مقیاس دربردارنده دو گروه پرسش می باشد که ۶ پرسش برای توصیف روانی صمیمیت و ۱۱ پرسش دیگر به شدت صمیمیت تجربه شده در زمان کنونی اختصاص داده شده اند. تمام سوالات مورد نظر بر روی یک مقیاس ده درجه ای لیکرت پاسخ داده می شوند. سوالات ۲ و ۱۴ به طور معکوس و بقیه سوالات بر اساس مقیاس ۱۰ در جه ای(۱-خیلی به ندرت کم تا ۱۰-تقریبا همیشه یا زیاد) امتیاز تعلق می گیرد.میلر و لفکورت (۱۹۸۲)، ضریب آلفای کرونباخ را در اجراهای گوناگون۸۶/. تا ۹۱٫/ گزارش کرده اند.ضریب آلفای کرونباخ در یک بررسی مقدماتی که بر روی یک نمونه ۳۳۰ نفری شامل ۱۶۶پسر و ۱۶۴ دختر  انجام شد،۷۶/. به دست آمد.
برای آماده سازی پرسشنامه صمیمیت اجتماعی با توجه به این که در زمینه سنجش و اندازه گیری صمیمیت، پژوهشی که در ایران انجام شده باشد، در دست نبود، نخست به فارسی ترجمه و سپس از دو متخصص زبان انگلیسی درخواست گردید که آن را به انگلیسی برگردانند. تفاوت موجود بین نسخه های انگلیسی ارزیابی شد و از طریق یک « فرایند مرور مکرر[۳]» این تفاوت ها به کمترین میزان کاهش یافت. از این رو، نزدیک بودن معنایی دو نسخه فارسی و انگلیسی بررسی گردید. به دنبال آن چند نفر از اعضای هیئت علمی روایی محتوا و تطابق فرهنگی این پرسشنامه را تأیید کردند (دانشورپور و همکاران، ۱۳۸۶)
پایایی
میلر و لفکورت ضریب پایایی را به روش آزمون مجدد به فاصله زمانی بیش از دو ماه ۸۴/. و با فاصله زمانی بیش از یک ماه۹۶/. گزارش کرده اند. پایایی بازآزمایی r = ./84 ( p< ./001،n = 20)  با فاصله زمانی بیش از یک ماه و p<./..1) r = ./96 ،n = 25) با فاصله زمانی بیش از دو ماه، حاکی از آن است که پایایی صمیمیت تجربه شده در سطح بالا و در بیشتر زمان ها وجود دارد.
روایی
در رابطه با این مقیاس، علاوه بر پایایی چندین نوع روایی نیز مورد بررسی قرار گرفت. در بررسی ها، روایی افتراقی[۴] p<./..2, r = ./48 ،n = 45؛ روایی سازه  t = 18.9 p<./..1, ،n = 25؛ روایی همگرا[۵] p<./..1, r = ./71 ،n = 45 به دست آمد.
Miller Social Intimacy Scale-1
Lefcourt-2
Iterative review process-3
Discriminant validity-3
Convergent validity-4

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق  همه  کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

پرسشنامه صمیمیت اجتماعی میلر و لفکورت (MSI)


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog