پرسشنامه عادت‌های مطالعه (PSSH ) اثر ام . ان. پالسانی ، سادهانا شارما

پرسشنامه عادت‌های مطالعه (PSSH ) اثر ام . ان. پالسانی ، سادهانا شارما مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۳ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود پرسشنامه‌  عادت‌های مطالعه (PSSH ) اثر ام . ان. پالسانی ، سادهانا شارما نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک پرسشنامه مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد
پرسشنامه عادت‌های مطالعه ( PSSH[1] ) اثر ام . ان. پالسانی ، سادهانا شارما
برای بررسی وضعیت آزمودنی‌ها نسبت به مطالعه نیز از پرسشنامه عادت‌های مطالعه (PSSH[2]) اثر ام . ان. پالسانی ، سادهانا شارما استفاده شده است که این پرسشنامه از طریق سایت کالج رید وود[۳]تهیه شده است. در این پرسشنامه از پاسخنامه دوجوابی (بله و خیر) استفاده شده است. پرسشنامه دارای ۵۰ سوال با هفت مولفه که برای هر مولفه ۷ سوال و یک مولفه نیز ۸ سوال وجود دارد. شامل: ۱٫ تمرکز (۷سوال)، ۲٫ یادآوری (۷سوال)، ۳٫ سازماندهی زمان (زمانبندی) (۷سوال)، ۴٫ مطالعه یک فصل (۷سوال)، ۵٫ گوش دادن و یادداشت‌برداری (۷سوال)، ۶٫ برگزاری امتحانات (۷سوال) و ۷٫ انگیزه (۸سوال) می‌باشد. نحوه نمره‌گذاری متغیرها را در جدول ۳-۲ ملاحظه می‌کنید.
جدول ۲-۳ توصیف نمره‌گذاری متغیرعادت‌های مطالعه
سوال
نوع مقیاس
۵۰، ۳۳، ۲۷، ۱۸، ۱۶، ۱۲، ۹
تمرکز
۴۹، ۴۰، ۳۸، ۳۶، ۲۹، ۲۴، ۲۳
یادآوری
۴۵، ۳۵، ۳۲، ۲۱، ۸، ۴، ۲
سازماندهی‌زمان (زمانبندی)
۴۷، ۴۶، ۴۲، ۳۴، ۳۱، ۱۰، ۳
مطالعه یک فصل
۴۱، ۲۲، ۱۴، ۱۳، ۱۱، ۷، ۶
گوش کردن و یادداشت‌برداری
۴۸، ۴۴، ۳۹، ۲۶، ۱۹، ۱۷، ۱
برگزاری امتحانات
۴۳، ۳۷، ۳۰، ۲۸، ۲۵، ۲۰، ۱۵، ۵
انگیزه
 روایی و پایایی ابزار:
روایی این پرسشنامه‌ از طریق مطالعه متون و اساتید راهنما و مشاور و خبرگان به تایید رسیده است، و پایایی ابزارهای پژوهش با استفاده از نرم‌افزار SPSS از طریق آلفای کرونباخمحاسبه شد.
[۱] . Psychological Survey of Study Habits
[2] . Psychological Survey of Study Habits
[3] . Redwood college

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق  همه  کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

پرسشنامه عادت‌های مطالعه (PSSH ) اثر ام . ان. پالسانی ، سادهانا شارما


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog