پرسشنامه عوامل موثر بر یادگیری سازمانی

پرسشنامه عوامل موثر بر یادگیری سازمانی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۵ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود پرسشنامه‌ عوامل موثر بر یادگیری سازمانی نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک پرسشنامه مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد
پرسشنامه عوامل موثر بر یادگیری سازمانی
ابزار پژوهش حاضر شامل دو بخش ذیل است:
الف) بخش اول: برای بررسی عوامل موثر بر یادگیری سازمانی از پرسشنامه ای محقق ساخته که شامل ۳۳ سئوالی است استفاده شده و سوالات (۱ تا ۷) بُعد رهبری مناسب، سوالات (۸ تا ۱۴) بُعد فضای تعمیقی، سوالات (۱۵ تا ۱۸) بُعد بومی سازی، سوالات (۱۹ تا ۲۴) بُعد تعادل بین کار و خانواده، سوالات (۲۵ تا ۲۹) بُعد مدیریت زمان و نهایتاً سوالات (۳۰ تا ۳۳) بُعد تجربه اندوزی را مورد سنجش قرار داده است.
ب) بخش دوم:: برای بررسی وضعیت یادگیری سازمانی کارکنان از پرسشنامه استاندارد سنگه (۱۹۹۰) که شامل ۳۵ سئوالی است استفاده شده و سوالات (۳۴ تا ۴۰) بُعد مهارت های شخصی، سوالات (۴۱ تا ۴۷) بُعد الگوی ذهنی، سوالات (۴۸ تا ۵۴) بُعد چشم انداز مشترک، سوالات (۵۵ تا ۶۱) بُعد یادگیری تیمی و نهایتاً سوالات (۶۲ تا ۶۸) بُعد تفکر سیستمی را مورد سنجش قرار داده است.
۳-۶-۱)روش سنجش روایی پرسشنامه
مفهوم روایی به این سؤال پاسخ می دهد که ابزار اندازه گیری تا چه حد خصیصه مورد نظر را می سنجد؟ به عبارت دیگر آزمونی دارای روایی است که برای اندازه گیری آنچه مورد نظر است مناسب باشد و به همین دلیل اصطلاح روایی به هدفی که آزمون برای تحقق بخشیدن به آن درست شده است، اشاره می کند. در خصوص روایی پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش از روایی صوری و محتوایی استفاده شده است.
۳-۶-۲) روش سنجش پایایی پرسشنامه
پایایی از ویژگی های فنی ابزار اندازه گیری است که به دقت آن در طول زمان اشاره دارد. معمولاً پایایی مترادف با قابلیت اعتماد، ثبات، همسانی، قابلیت پیش بینی، دقت یا صحت به کار می رود. به عبارت دیگر هرگاه افراد با پیروی از قواعد توصیه شده همانند یکدیگر اعداد یکسانی را به مجموعه ای از رفتارهای مشخصی، اختصاص داده باشند. این داده ها عینی است. به بیان آماری هر چه ضریب همسبتگی بین نظرات افراد بیشتر و واریانس آنها کمتر باشد این داده ها از عینیت بیشتری برخوردار است.
بدیهی است هرقدر شاخص آلفای کرونباخ به ۱نزدیکتر باشد، همبستگی درونی بین سوالات بیشتر و در نتیجه پرسش ها مناسب ترخواهند بود. کرونباخ ضریب آلفای ۴۵/۰ را کم، ۷۵/۰ را متوسط و قابل قبول، و ضریب ۹۵/۰را زیاد بیان کرد. در این پژوهش برای بررسی پایایی ابزار از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده و ابتدا پرسشنامه را روی ۳۰ نفر از نمونه آماری اجرا کردیم، سپس از طریق نرم افزار SPSS آلفای کرونباخ برای بخش اول پرسشنامه (عوامل موثر بر یادگیری سازمانی ناجا) ۹۰۰/۰ و برای بخش دوم (وضعیت سازمان یادگیرنده سازمان ناجا) ۸۰۴/۰ به دست آمد که پایایی های قابل قبولی هستند.

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق  همه  کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

پرسشنامه عوامل موثر بر یادگیری سازمانی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog