پرسشنامه عوامل مؤثر در گرایش به اعتیاد

پرسشنامه عوامل مؤثر در گرایش به اعتیاد مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود پرسشنامه‌ عوامل مؤثر در گرایش به اعتیاد نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک پرسشنامه مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد
پرسشنامه عوامل مؤثر در گرایش به اعتیاد
 روش نمره گذاری و تفسیر
این پرسشنامه دارای ۱۸ سوال بوده و هدف آن بررسی عوامل موثر در گرایش به اعتیاد از ابعاد مختلف (عوامل فردی،‌ عوامل خانوادگی و محیطی، عوامل اجتماعی) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:
گزینه
کاملا مخالفم
مخالفم
نظری ندارم
موافقم
کاملا موافقم
امتیاز
۱
۲
۳
۴
۵
پرسشنامه فوق دارای سه بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:
بعد
سوالات مربوطه
عوامل فردی
۶-۱
عوامل خانوادگی و محیطی
۱۲-۷
عوامل اجتماعی
۱۸-۱۳
برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. هر چه امتیاز یک بعد بالاتر باشد، بیانگر نقش موثرتر آن بعد در گرایش به اعتیاد است و برعکس.
روایی و پایایی
در پایان نامه نقشی (۱۳۹۲) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از اساتید روانشناسی و جامعه شناسی توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری توزیع شد.
همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود.

تمام مقالات و پایان نامه و پروژه ها به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد.
 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق  همه  کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

پرسشنامه عوامل مؤثر در گرایش به اعتیاد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog