وعده پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان

تاخیر یک روزه در پرداخت مستمری شهریور بازنشستگان

جهت ورود به صفحه اخبار مستمری بگیران تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید جهت ورود به صفحه اصلی اخبار بازنشستگان اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ شهریور ۹۶: وعده پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان (منبع: روزنامه خراسان)
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی: مستمری بازنشستگان از ماه آینده بدون تاخیر پرداخت می شود دانش پور- به دنبال پیامک ها و تماس های اعتراضی مکرر مخاطبان روزنامه مبنی بر تاخیر در پرداخت مستمری شهریور بازنشستگان، برای پیگیری این موضوع به سراغ معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی رفتیم تا چندوچون ماجرا را از وی پیگیری کنیم. رحیم اردلان، معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی، با بیان این که مشکل فنی و کاهش منابع مالی پیش بینی شده به تاخیر یک روزه در پرداخت های ماه جاری منجر شده است، اظهار کرد: از ماه آینده مستمری بازنشستگان مطابق با تاریخ مشخص شده واریز خواهد شد.
یکی از مخاطبان روزنامه با ارسال پیامکی گفته است:مسئولان تأمین اجتماعی از تکریم بازنشستگان دم می زنند ولی با حقوق مستمری بگیران بازی می کنند و آن را طبق قرارشان واریز نمی کنند و به تاخیر می اندازند. بازنشسته دیگری نیز با انتقاد از واریز نشدن حقوق بازنشستگی در تاریخ مقرر در پیامکی برایمان نوشته است: مدیرعامل تامین اجتماعی و وزیر رفاه باید شرمنده مستمری بگیران باشند، چون فقط حرف می زنند! به تنها چیزی که فکر نمی کنند، مستمری بگیران هستند! ماگرفتاریم ، کرایه خانه، مریض و بدهکاری داریم! چرا حقوقمان را سرتاریخ مقرر واریز نمی کنید؟ مشکل فنی، جابه جایی حساب ها و… در جریان پیگیری این مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی از مسئولان مرتبط، معاون اداری  مالی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر این که مشکل فنی، جابه جایی حساب ها و کاهش منابع مالی پیش بینی شده به تاخیردر پرداخت های ماه جاری منجر شده است، گفت: حقوق ماه شهریور مستمری بگیران فقط با یک روز تاخیر پرداخت شد و حقوق بازنشستگان ماه آینده در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.  رحیم اردلان در گفت و گو با خراسان افزود: درباره تاخیر در پرداخت ها با کانون های بازنشستگی هماهنگی داشتیم و اطلاع رسانی لازم به بازنشستگان عضو کانون ها انجام گرفته است. وی تصریح کرد: تامین اجتماعی تمام تلاش خود را می کند پرداختی ها در هر ماه به موقع انجام شود  تا مستمری بگیران به مشکل برنخورند.  معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی توضیح داد: از آن جا که پرداخت مستمری بازنشستگان به صورت متمرکز انجام می گیرد ، انتقال حساب به بانک ها و انتقال وجوه توسط بانک ها سه تا چهار ساعت زمان می برد و این امر با توجه به فرایند فنی ، در ماه جاری به تاخیر چند ساعته و در نهایت یک روزه پرداخت مستمری ها منجر شد.  اردلان با بیان این که دغدغه و تلاش تمام مسئولان سازمان تامین اجتماعی این است که پرداخت ها حتی یک ساعت هم تاخیر نداشته باشد چرا که می دانیم بازنشستگان روی حقوق خود حساب باز کرده اند، تاکید کرد: مستمری ماه آینده بازنشستگان  در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.
منبع: روزنامه خراسان

وعده پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog