چک لیست های سئو ( بهینه سازی وب سایت )


پست ثابت تبلیغاتی


شما در اوکسینز میتونید به راحتی هر چه تمامتر کسب درآمد کنید ؛ اگر صاحب کسب و کار اینترنتی و وب سایت هستید ، اکسینز به شما این پیشنهاد را میدهد که با کوتاه کردن لینک های وب سایتتون و قرار دادن لینک های کوتاه شده در وب سایت و شبکه های مجازی خودتان از بازدید های کاربرانتان کسب درآمد کنید.

نحوه محاسبه قیمت هر بازدید و درآمد :
در تبلیغات تمام صفحه به ازای هر بازدید در روز با ای پی خارجی مبلغ 5 تومان و ای پی ایرانی مبلغ 8 تومان پرداخت میشود. (هر ای پی یکبار در 24 ساعت)
در تبلیغات بنری به ازای هر بازدید در روز با ای پی خارجی مبلغ 4 تومان و ای پی ایرانی مبلغ 7 تومان پرداخت میشود. (هر ای پی یکبار در 24 ساعت)
در صورتیکه فقط 1000 نفر بازدیدکننده در روز داشته باشید درآمد شما برای تبلیغات بنری برای ای پی های داخلی روزانه 70.000 ریال و برای ای پی های خارجی 40.000 ریال خواهد بود ؛
همچنین برای تبلیغات تمام صفحه در صورت 1000 بازدید در روز با ای پی داخلی مبلغ 80.000 ریال و برای ای پی های خارجی 50.000 ریال محاسبه خواهد شد.
سقف درآمد روزانه برای صاحب لینک محدودیتی نداشته و شما می توانید به میزان کل بازدیدکنندگان حقیقی خود درآمد داشته باشید.
مراحل کسب درآمد در کوتاه کننده لینک اکسینز (OXINZ) بصورت زیر می باشد :
1- عضویت و یا ورود به سایت اکسینز
2- کوتاه کردن لینک های سایتتان با استفاده از لینک ساز هوشمند اکسینز و یا به صورت دستی
3- اضافه کردن لینکهای تبدیل شده به سایت یا کدهای لینک ساز هوشمند و یا به اشتراک گذاری لینک ایجاد شده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و …  یا سایتهای پربیننده دیگر مانند سایت های دانلودی نرم افزار ، فیلم ، بازی و …
شاید تا به حال به این فکر نکرده باشید که کلیک های کاربرانتون رو به درآمد تبدیل کنید !؟
اکسینز درکنارشماست تا این رویا را به واقعیت تبدیل کند.

چک لیست های سئو ( بهینه سازی وب سایت )


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog