دستکش بیونیک نوادا قدرت از دست رفته را دوباره به دستان شما بازمی‌گرداند

انسان‌ها به شدت وابسته به دستا‌ن‌شان هستند و روزانه کارهای زیادی را باید با انگشتان یا کف دست‌ها انجام بدهند. حالا اگر یک دست قدرت خود را از دست بدهد یا بر اثر حادثه‌ای؛ برای مدتی ضعیف شود؛ امور روزانه فرد به‌هم‌ریخته و دیگر نمی‌تواند به فعالیت‌های خود ادامه دهد. دستکش هوشمند و بیونیک Nuada دقیقا بر اساس این نیاز ساخته شده است. این دستکش از یک سیستم الکترومکانیکی سود می‌برد تا شما بتوانید قدرت دست خود را دوباره به دست آورده و با انگشتان و کفت دست کارهای روزانه خود را بدون وقفه انجام دهید و حتا شاهکارهای دیگری هم خلق کنید.

آگهی متنی میان‌متنی: برنامه‌ریزی روزانه به شیوهٔ افراد موفق و ثروتمند را بیاموزید (کتاب الکترونیک رایگان)


این دستکش از یک سری تاندون‌های الکترونیکی استفاده می‌کند که می‌توانند دست را باز و بسته کنند؛ انگشتان دست را به حرکت درآورند و افراد بتوانند حرکات عادی و اولیه روزانه خود را انجام دهند. به علاوه، این دستکش یک سنسور هم دارد که می‌تواند اطلاعاتی درباره وضعیت دست در اختیار پزشکان و کاربران قرار بدهد. مثلا این سنسور می‌تواند قدرت کشش دست یا قدرت انگشتان دست را تعیین و گزارش کند.
این دستکش برای افرادی مناسب است که دست‌شان آسیب دیده یا بر اثر بیماری دیگر قدرت و توان سابق را ندارد. این دستکش کمک می‌کند؛ افراد هنوز بتوانند از دست‌های خود استفاده کنند و با وجود ضعف دست‌ها؛ اشیا را بلند و جابه‌جا کنند و سریع‌تر امور روزانه خود را انجام دهند.

دستکش نوادا توسط دو نفر به نام‌های فلیپ کویناز و ویتور کرسپو طی مدت دو سال ساخته شده است. شروع این پروژه در دانشگاه بوده اما بعد در فستیوال Microsoft Imagine حضور پیدا کرده و در سیاتل به پایان رسید. هنوز هیچ قیمتی برای این دستکش هومشمند تعیین نشده است اما سازندگان آن علاقه دارند هرچه زودتر به تولید انبود رسیده و وارد بازار شود.
پیش‌بینی می‌شود در آینده؛ بسیاری از مردم به تجهیزات بیونیکی مانند این دستکش یا دست و پاهای بیونیک مجهز باشند و به طور گسترده‌ای شاهد استفاده از آن‌ها باشیم.
منبع

دستکش بیونیک نوادا قدرت از دست رفته را دوباره به دستان شما بازمی‌گرداند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog