تریلر جدید ولفنشتاین ۲ را حتما ببینید

تریلر جدید ولفنشتاین ۲ را حتما ببینید
شرکت بتسدا و استودیوی بازی‌سازی Machine Games تریلر جدیدی از قسمت دوم بازی ولفنشتاین منتشر کرده‌اند؛ تریلری که نه تنها روند بازی را نشان می‌ٔدهد، بلکه کمی هم از قصه‌ی ولفنشتاین ۲ می‌گوید.
Wolfenstein II: The New Colossus در روز ۲۷ اکتبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، در دنیای سری جدید ولفنشتاین، نیروهای نازی تمام دنیا را فتح کرده و حتی یک بمب اتم روی نیویورک انداخته‌اند. قسمت ولفنشتاین هم که Wolfenstein II: The New Colossus نام گرفته است، بازی را به امریکا می‌برد.
ویلیام بلاسکوویچ، شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های ولفنشتاین به همراه افراد جدیدی که به نیروهای مقاومت ملحق شده‌اند، تصمیم می‌گیرد که نازی‌ها را از امریکا به بیرون بیاندازد. این تصمیم او هم به خشن‌ترین و پر سر و صداترین حالت ممکن قرار است عملی شود.

می‌تونیم در تریلر جدید ولفنشتاین ۲ برخی از توانایی‌های جدید و مکانیک‌های تازه‌ی بازی را در مقایسه با بازی اول ببینیم. برای مثال، زرهی که در پایان ولفنشتاین ۱ پیدا می‌کنید، به دست بلاسکوویچ افتاده است و می‌توانید از این زره در بازی استفاده کنید. اسلحه‌های جدید بازی هم بسیار جالب هستند و درست مثل بازی اول، بلاسکوویچ تمام سلاح‌های بازی را در دو دست به صورت همزمان استفاده کند.
هنوز نمی‌توانیم نظری کامل در باره‌ی شخصیت‌های جدید بازی داشته باشیم، ولی آن‌طور که از تریلر بازی بر می‌آید، شخصیت‌های ولفنشتاین ۲ مثل بازی اول جذاب و حسابی بانمک هستند.
حتما تریلر جدید بازی را در ادامه ببینید. Wolfenstein II: The New Colossus در روز ۲۷ اکتبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Bethesda YouTube

تریلر جدید ولفنشتاین ۲ را حتما ببینید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog