معرفی مادیران به عنوان شریک تجاری TCL در بازار ایران



اشتراک‌گذاری در فیسبوک

توئیت




شرکت مادیران در جریان یک جلسه خبری که روز گذشته در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد از همکاری جدید این شرکت با برند TCL در زمینه تولید و پخش محصولات تصویری و لوازم خانگی این برند خبر داد. این نشست خبری با حضور امیر مسعود امیری رئیس هیئت مدیره و بابک ثقفی مدیرعامل شرکت مادیران و هری بوو و دن فِی از مدیران شرکت TCL و در حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی برگزار شد.

بابک ثقفی مدیرعامل شرکت مادیران در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از حضور خبرنگاران برای پوشش این رویداد از سابقه و قدمت 53 سال شرکت مادیران به عنوان نکته مثبتی برای این مجموعه یاد کرد و علت برگزاری این مراسم را «عقد برادری» شرکت TCL و مادیران عنوان نمود. از جمله دلائل برقراری این همکاری که در ابتدا از کالای تلویزیون آغاز می‌شود از نگاه بابک سقفی به «تمرکز شرکت مادیران بر ارائه کیفیت بسیار مناسب و سطح بالا در قبال قیمت خوب برای مصرف‌کننده» باز می‌گردد. دومین دلیل ذکر شده از سوی مدیرعامل مادیران برای ایجاد این همکاری، سرمایه‌گذاری 150 میلیاردتومانی این مجموعه در امر لوازم خانگی در منطقه آزاد پیام است که در طی یک سال آینده با همکاری TCL ، خط تولید آن به بهره‌برداری می‌رسد.

کارخانه تلویزیون مادیران به گفته مدیرعامل این شرکت در حال حاضر در شهر صنعتی هشتگرد در زمینی به وسعت 73 هزار متر مربع قرار دارد و کارخانه جدید این شرکت در منطقه آزاد پیام نیز در زمینی به همین وسعت احداث می‌شود که در آن خط تولید یخچال و لباسشویی قبل از مهر سال آینده آغاز به کار خواهد کرد. ثقفی در مورد اهمیت تولید لوازم خانگی به جمعیت 400 میلیونی منطقه‌ خاورمیانه که کشور ایران در آن قرار دارد اشاره کرده و هزینه بسیار بالای لوازم خانگی در زمان واردات (که به عنوان نمونه در مورد کالای یخچال، 20 درصد قیمت خود دستگاه است) را انگیزه‌ای برای تولید و کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده دانست. دیگر عامل مهم در این میان به کارگیری منابع داخلی است که از آن جمله به ورق‌های تولیدی شرکت فولاد مبارکه، پلیمرهای شرکت‌های پتروشیمی و پلی‌اورتان‌ها اشاره شد. نیروی کار مناسب و انرژی ارزان نیز دیگر فاکتورهای اشاره شده از سوی مدیرعامل مادیران برای انتقال کارخانه‌های ساخت لوازم خانگی به داخل کشور را تشکیل می‌دادند.
دلیل انتخاب منطقه آزاد پیام برای احداث کارخانه لوازم خانگی به گفته ثقفی به استفاده از قوانین و امکانات مناطق آزاد و ایجاد قابلیت صادرات مرتبط بوده که در وهله نخست این صادرات به کشورهای خاورمیانه صورت گرفته و پس از آن سایر کشورها نیز در برنامه قرار خواهند گرفت. ثقفی در پایان سخنان خود به ایجاد حداقل 500 شغل جدید در کارخانه لوازم خانگی این شرکت اشاره کرد و نسبت به دست‌یابی این مجموعه به اهداف تعیین شده ابراز امیدواری نمود.
در ادامه این مراسم قرارداد همکاری فی‌مابین TCL و شرکت مادیران امضا شد و در پایان نیز امکان بازدید از محصولات تصویری و لوازم خانگی این شرکت برای خبرنگاران فراهم آمد.





SHARE

Facebook

Twitter





مطلب قبلی دانلود iOS 11 ، تی‌وی OS 11 و watchOS 4 از امروز آغاز شد



مطلب بعدی میزو M6 با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و قیمت تنها 105 دلار!





معرفی مادیران به عنوان شریک تجاری TCL در بازار ایران


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog