سپاهان، قاتل خط دفاع برانکو

وبسایت رسمی برنامه نود - سپاهان بیشترین گل زده به پرسپولیس را در دوران مربیگری برانکو دارد.
به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، هر چند که پرسپولیس تحت مربیگری برانکو به دوران پرشکوهش بازگشته و سپاهان نیز در این سالها اقتدار گذشته را نداشته  ولی باز هم پرسپولیس از گزندهای این تیم در امان  نمانده است.
پرسپولیس برانکو توانست بخشی از آمار بد خود را مقابل سپاهان جبران کند. مثلا فصل پیش بعد از ۱۵ سال در اصفهان این تیم را شکست داد و در بازی رفت و برگشت بر این تیم غلبه کرد.ولی دژ دفاعی پرسپولیس که حداقل در این ۲فصل برگ برنده پرسپولیس بوده در برابر سپاهان متزلزل نشان داده است.
برانکو که از اواخر لیگ چهاردهم سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده گرفته در این مدت ۶ بار به مصاف سپاهان رفته و نه تنها هیچ وقت برابر این تیم موفق به کلین شیت نشده است بلکه مجموعا ۱۲ بار دروازه اش برابر طلایی پوشان اصفهان باز شده است و سپاهان با فاصله بسیار زیادی بیش از هر تیم دیگری در طی این مدت به پرسپولیس گل زده است.
جالب است که پرسپولیس در برابر دیگر تیم اصفهان یعنی ذوب آهن وضعیت مشابهی دارد و برابر این تیم هیچ وقت موفق به کلین شیت نشده و در ۴ بازی ۸ گل از این تیم دریافت کرده است با این تفاوت که موفق به شکست دادن این تیم نشده است.
۶۰۶۱۰

سپاهان، قاتل خط دفاع برانکو


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog