مخفی کردن و قفل گذاری روی تصاویر ؛ معرفی اپلیکیشن Nude برای iOS

مخفی کردن و قفل گذاری روی تصاویر ؛ معرفی اپلیکیشن Nude برای iOS

با نسل جدید اپلیکیشن مخفی سازی تصاویر در iOS آشنا شوید، تصاویر خصوصی حقایق ناخوشایندی از دوران مدرن بوده که به راحتی می‌توانند لو روند. اپلیکشن  Nude اینجاست تا بتوانیم تصاویر خصوصی‌تر خود را از گالری مخفی سازیم، محصولی از دو توسعه دهنده‌ی کالیفرنیایی‌ که تنها 21 سال سن دارند.
اپلیکیشن Nude  بدون هیچ زحمتی در اولین ورود از شما می‌خواهد تا رمز عبوری تعیین کرده و دسترسی تصاویر گالری را به برنامه دهید تا بتوانید تصاویر خصوصی خود را مخفی سازید، پس از وارد کردن تصاویر به  Nude از داخل همین اپ نیز می‌توانید تصاویر موجود در Photos را حذف کنید تا از حریم خصوصی خود بیش از هر زمانی محافظت کنید.
در کانال اپراتک به دنیای اپل نزدیک تر هستید: https://telegram.me/appratech
   
ما در اپراتک برای معرفی اپلیکیشن‌های رایگان در تلاشیم؛ اپلیکشن‌های رایگان و خوب که تا امروز معرفی نکرده‌ایم را به آیدی من @nextway در تلگرام ارسال کنید تا تعداد بیشتری از کاربران از آن بهره بگیرند.
 
ویژگی‌های اپلیکیشن:
رابط کاربری ساده؛ تصاویر را وارد برنامه کرده و از گالری و iCloud حذف کنید
آسان برای استفاده؛ تعیین پین برای ورود و یا استفاده از اسکن اثر انگشت
امکان محافظت از تصاویر، ویدئوها و اسناد به آسانی
ذخیره تصاویر تنها در گوشی شما بدون استفاده از سرویس‌های کلاود؛ بسیاری از سرویس‌ها در معرض خطر هک هستند
کاملا رایگان؛ بدون تبلیغات مزاحم

تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

مخفی کردن و قفل گذاری روی تصاویر ؛ معرفی اپلیکیشن Nude برای iOS


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog