یک اتفاق خوشمزه ؛ معرفی بازی Color Ballz محصول جدید کچ‌اپ

یک اتفاق خوشمزه ؛ معرفی بازی Color Ballz محصول جدید کچ‌اپ

خلاقیت هنوز هم در کچ‌اپ نمرده است و پس از عرضه‌ی چند عنوان از این استودیو ما شاهد انتشار بازی Collor Ballz هستیم که انصافا محصولی دلچسب است. این بازی را دوست دارم شناسنامه کچ اپ بدانم، عنوانی که غافلگیرتان می‌کند و یقینا به زودی یکی از بهترین‌های اپ استور خواهد بود.
      
ترکیبی جذاب از پینبال (نه کاملا) و چند بازی کلاسیک دیگر است، دنیایی از توپ‌های رنگی بر سر شما باریدن گرفته و شما باید با هدایت درست توپ‌ها هر کدام را تا رسیدن به هدف هدایت کنید، باید تمام تلاش‌تان را به کار بگیرید تا توپ‌ها را از دست ندهید و بتوانید این گردش توپ را دقایق بیشتری ادامه دهید، تا بهترین رکورد را به نام خود بزنید، به دیوار رکوردهای بازی یک نگاه بیاندازید تا هوش از سرتان بپرد از اعدادی که ثبت شده است.

یک میله را به کمک انگشت خود هدایت کنید، توپ‌ها با برخود به این میله به مسیر بعدی خود هدایت می‌شوند؛ سقوط هر توپ مرگ این اکوسیستم دوست داشتنی خواهد بود، بازی را تجربه کنید.

تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

یک اتفاق خوشمزه ؛ معرفی بازی Color Ballz محصول جدید کچ‌اپ


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog