مترجم صوتی در 38 زبان برای آیفون ؛ معرفی اپلیکیشن iTranslate Converse

مترجم صوتی در 38 زبان برای آیفون ؛ معرفی اپلیکیشن iTranslate Converse

با اپلیکیشن iTranslate Converse آیفون شما به مترجم تمام عیاری در 38 زبان تبدیل خواهد شد، در مسافرت‌های تجاری یا تفریحی فراگیری زبان مقصد مورد نظر بسیار موثر واقع می‌شود اما نمی‌شود کل عمر را صرف یادگیری چندین زبان صرف کرد، به جای آن از اپلیکیشن‌های مترجم چون iTranslate Converse بهره مند شوید.
برای استفاده از اپلیکشن iTranslate Converse تنها به اینترنتی پایدار نیاز دارید، البته امکان استفاده از اپ به صورت آفلاین نیز وجود دارد که به پرداخت درون برنامه نیاز خواهد بود.
 
اپلیکیشن هنوز از زبان فارسی پشتیبانی به عمل نمی‌آورد اما می‌توانید از این مترجم در زبان‌های مختلف مانند عربی، چینی، دانمارکی، انگلیسی، یونانی، عبری، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، اسپانیایی، سوئدی، تایلندی و ترکی استفاده کنید.
کار با برنامه بسیار راحت است، پس از اجازه دسترسی‌های لازم مانند دسترسی به میکروفون با نگه داشتن دکمه وسط صفحه صحبت را آغاز کنید تا برنامه به صورت خودکار زبان‌ها را تشخیص داده و شما را به ترجمه‌ای بی نقص برساند.
 


تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

مترجم صوتی در 38 زبان برای آیفون ؛ معرفی اپلیکیشن iTranslate Converse


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog