تاریخ برگزاری آزمون‌های «مشاوران حقوقی» و «استخدام کادر اداری قوه قضاییه» تغییر نمی‌کند


پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از عدم امکان تغییر تاریخ برگزاری آزمون‌ مشاوران حقوقی و آزمون استخدام کادر اداری قوه قضاییه سال ۹۶ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اختبار، هم‌زمانی دو آزمون مهم مرتبط با قوه قضاییه، یعنی آزمون استخدام کادر اداری و آزمون مرکز مشاوران، که هر دو در روز ۱۰ آذر برگزار خواهند شد، موجب بلاتکلیفی عده زیادی از داوطلبان و اعتراض و پیگیری ایشان برای تغییر زمان یکی از دو آزمون شد.
هم‌زمانی این آزمون‌ها درحالی رخ داده که محل برگزاری این دو نیز متفاوت است؛ آزمون مرکز مشاوران در تهران و آزمون استخدام کادر اداری در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.
درنهایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از عدم جابجایی زمان برگزاری آزمون‌ها خبر داد و در اطلاعیه‌ای چنین اعلام کرد:

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون جذب کادر اداری قوه قضاییه می‌رساند؛
علیرغم پیگیری‌های به‌عمل آمده در خصوص تغییر زمان برگزاری یکی از آزمون‌های مشاوران یا جذب اداری، متأسفانه امکان جابجایی فراهم نشده ا‌ست.

باتوجه به وابستگی هردوی این آزمون‌ها به یک نهاد (قوه قضاییه) نه‌تنها عدم امکان جابجایی تاریخ یکی از دو آزمون، بلکه تصمیم اولیه برای برگزاری هم‌زمان آن‌ها، تعجب‌آور و تأمل‌برانگیز است.
با در نظر گرفتن این نکته که آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری روز ۳ آذر و آزمون قضاوت ۹۶ نیز روز ۲۴ آذر برگزار می‌شود، باید گفت که امسال نیز«آذر» ماه سختی برای فارغ‌اتحصیلان حقوق خواهد بود. ماهی که برنامه‌ریزی‌ها و زمان‌بندی‌های فشرده و غیرکارشناسانه، هزینه روانی و مالی قابل توجهی بر گروه بزرگی از شهروندان تحمیل خواهد کرد.

تاریخ برگزاری آزمون‌های «مشاوران حقوقی» و «استخدام کادر اداری قوه قضاییه» تغییر نمی‌کند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog