لزوم همنشینی عقلا و بزرگان عرصه رسانه جهت حمایت اساسی از خبرنگاران

محمد امین ایمانجانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس بحث خبرنگاران و امنیت شغلی آنان بحث چالشی روز رسانه‌هاست بر لزوم تأمین امنیت شغلی آنها و انبساط خاطر و اذهان آنان تأکید کرد. 
وی در توضیح بیشتر این موضوع با بیان اینکه معاونت مطبوعاتی می‌تواند در این زمینه نقش فعالی داشته باشد، افزود: نباید با تغییر دولت‌ها و گرایش‌ها، رویکردهای معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تغییر کند چرا که آنها باید همواره از خبرنگار، رسانه و امنیت شغلی حمایت کنند.
سرپرست روزنامه فرهیختگان تصریح کرد: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران و همچنین انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در زمینه حمایت از رسانه‌ها فعال دارند اما باید با کار جدی و همفکری جمعی اقدام اساسی در این خصوص صورت گیرد.
وی گفت: اگر گرایشات حزبی و سیاسی را کنار بگذاریم و عقلا و بزرگان عرصه رسانه و خبر کنار یکدیگر بنشینند آن موقع به نظر می‌رسد که کار جدی برای خبرنگاران انجام خواهد شد. 
ایمانجانی خاطرنشان کرد: خبرنگاری شغلی سخت محسوب می‌شود که هر روزش معادل چندین روز دیگران است چرا که خستگی و اضطراب فراوانی دارد.
سرپرست روزنامه فرهیختگان با اشاره به بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: بازدیدهای صورت گرفته از این نمایشگاه تاکنون خیلی پر رونق نبوده و نسبت به سال گذشته کمتر بوده است که البته شاید نیامدن رسانه‌های بزرگ در این خصوص تأثیرگذار بوده است زیرا حضور این رسانه‌ها می‌تواند شور و اشتیاق فراوانی را ایجاد کند.
انتهای پیام/
http://fna.ir/a21xed


لزوم همنشینی عقلا و بزرگان عرصه رسانه جهت حمایت اساسی از خبرنگاران


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog