اصلاح‌طلبان جای قدردانی از روحانی دائم قدرنشناسی می‌کنند/ ناکامی‌های روحانی در اداره کشور تنها بر عهده خود اوست

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران درباره نگاه رئیس‌جمهوری به اصلاح‌طلبان اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در دولت گذشته پست‌هایی بیش‌ از اندازه سعی واقعی خودشان گرفتند.
وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان زیاده‌خواه و انحصارطلب هستند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در مورد نقش خود در پیروزی انتخاباتی روحانی در دوره‌های اخیر انتخابات ریاست جمهوری غلو می‌کنند.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان جای قدردانی از روحانی که بیش از قد آن‌ها در کابینه و دیگر سمت‌ها پست واگذار کرده است، گله هم می‌کنند، اضافه کرد: آنها دائم گله‌مندی و قدرنشناسی از رئیس‌جمهوری می‌کنند و وقتی هم به پستی می‌رسند، اهمیت منافع حزبی را بر منافع ملی و حتی منافع دولتی ترجیح می‌دهند.
قدیری‌ابیانه با تأکید بر اینکه روحانی در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری خود موفق شد و با رفتارش نشان داد که نیاز به رأی اصلاح‌طلبان ندارد، تصریح کرد: روحانی مغرورتر از آن است که بخواهد مطابق با خواست اصلاح‌طلب‌ها عمل کند.
وی با اشاره به اینکه در سال 92 هم اگر عارف کنار کشید، به خاطر این بود که مطابق بررسی‌ها هفت درصد بیشتر رأی نداشت، اضافه کرد: مجموع رأی اصلاح‌طلب‌ها هفت درصد بود و الآن هم بیشتر از آن زمان نیست.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه ما این کابینه را کابینه اصولگرایان نمی‌توانیم فرض کنیم، تصریح کرد: این کابینه روحانی است و مسؤولیت موفقیت‌ها و شکست‌هایش با خود دولت و روحانی است.
قدیری‌ابیانه با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان نمی‌توانند با این ترفند شکست‌ها و ناکامی‌های روحانی در اداره کشور را به دوش اصولگرایان بگذارند، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند این رفتار را انجام دهند.
انتهای پیام/چ
http://fna.ir/a224jn


اصلاح‌طلبان جای قدردانی از روحانی دائم قدرنشناسی می‌کنند/ ناکامی‌های روحانی در اداره کشور تنها بر عهده خود اوست


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog