سعادتمند: تیم های دیگر هم اندازه ما ملی پوش دارند/ واکنش بانک سرمایه به جذب دائمی معنوی نژاد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه بانک سرمایه این روزها در لیگ برتر والیبال بدون رقیب به کار خود ادامه می دهد و صدرنشین است، برای حضور پرقدرت در جام باشگاههای جهان اقدام به جذب یک بازیکن کمکی کرده است. مدیرعامل این باشگاه در سفر به ایتالیا رضایت مسئولان باشگاه ورونا برای حضور محمدجواد معنوی نژاد در ترکیب بانک سرمایه برای حضور در جام باشگاههای جهان را گرفت.
حالا در شرایطی که لژیونر ایرانی ورونا فرصت زیادی برای بازی در ترکیب این تیم پیدا نکرده، شایعاتی مبنی بر بازگشتش از ایتالیا و عقد قرارداد دائمی با بانک سرمایه در روزهای اخیر مطرح شده است.
احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در این باره به "ورزش سه" گفت: طی سفر ۴۸ ساعته ای که به ایتالیا داشتم، در جلسه با مدیرعامل و سرمربی تیم ورونا رضایت آنها را برای حضور ۲ هفته ای معنوی نژاد در جام باشگاههای جهان با پیراهن بانک سرمایه گرفتم. این مساله به عنوان یک قرارداد بین من و مدیرعامل باشگاه ورونا درآمد.
وی افزود: جدا از این مساله هیچ مورد دیگری بین ما مطرح نشده و من این شایعه که قرار است به صورت دائمی معنوی نژاد را جذب کنیم، رد می کنم. البته از وضعیت او خبر ندارم و نمی دانم که چه تصمیمی برای آینده اش دارد. در ضمن تیم ما برای حضور در لیگ برتر کمبود بازیکن ندارد، چون بعد از اینکه چند بازیکن از ما جدا شدند، توانستیم بازیکنان جانشین خوبی برایشان پیدا کنیم.
مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در واکنش به انتقاداتی که از پرستاره بودن این تیم و بی رقیب بودنش در لیگ داخلی می شود، تصریح کرد: این موضوع را قبول ندارم. شهرام محمودی و عادل غلامی که هم اکنون ملی پوش نیستند. پس تیم های دیگر هم به اندازه ما بازیکن ملی پوش دارند. تیم ما با زحمت فراوان و درایت کادرفنی توانست سایپا و پیکان را شکست دهد، چون آنها هم بازیکنان خوبی دارند.
سعادتمند در پایان گفت: در سالی که تیم نوجوانان ایران قهرمان جهان شده و تیم بزرگسالان روی سکوی جام قهرمانان قاره ها رفته، نمی توانیم به عنوان نماینده ایران در جام باشگاههای جهان زنگ تفریح باشیم. برای اینکه نماینده شایسته ای برای ایران باشیم و روی سکو برویم، سرمایه گذاری کردیم.

سعادتمند: تیم های دیگر هم اندازه ما ملی پوش دارند/ واکنش بانک سرمایه به جذب دائمی معنوی نژاد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog