پیروزی چشمگیر نفت مقابل گرگان/ شکست خانگی دانشگاه آزاد مقابل نیروی زمینی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های نیروی زمینی، نفت آبادان، مهرام و شهرداری تبریز در حالی در هفته ششم لیگ برتر مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند که تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام با قرعه استراحت مواجه بود.

در آسان‌ترین بازی هفته که در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد، تیم نفت این شهر با 19 امتیاز و 14 ریباند مهدی اسماعیلی بر میهمان خود یس آل گرگان غلبه کند. نکته جالب این بازی در کوارتر دوم اتفاق افتاد که تیم گرگانی در مقابل 27 امتیاز حریف، حتی یک امتیاز هم کسب نکرد و 27 بر صفر باخت.

در دیگر بازی هفته ششم که در سالن حکیمیه تهران انجام شد، تیم دانشگاه آزاد در مقابل میهمان خود نیروی زمینی تن به شکست داد. پیام کیانی 26 امتیاز و 6 ریباند برای نیروی زمینی کسب کرد.

در بازی دیگر، تیم مهرام با 28 امتیاز و 4 ریباند سندی سابولار توانست میزبان خود رعد پدافند هوایی خوزستان را از پیش‌رو بردارد. برای تیم میزبان نیز وحید حاجیان 20 امتیاز کسب کرد.

جدال دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری گرگان نیز به سود تیم تبریزی به پایان رسید.

در هر حاضر تیم‌های پتروشیمی، شهرداری تبریز و نفت با 10، 9 و 8 امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ قرار دارند. نمایندگان گرگان نیز بدون پیروزی، قعرنشین هستند.

نتایج دیدارهای هفته ششم لیگ برتر بسکتبال:

  شهرداری گرگان 56 - شهرداری تبریز 73   دانشگاه آزاد 69 - نیروی زمینی 73 رعد پدافند هوایی خوزستان 62 - مهرام 77 نفت آبادان امام 95 - یس آل گرگان 41 پتروشیمی بندر امام: استراحت

پیروزی چشمگیر نفت مقابل گرگان/ شکست خانگی دانشگاه آزاد مقابل نیروی زمینی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog