دانلود کتاب راز اقدام و تغییر و تحول فردی





در کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی، 8 تفاوت عمده مردان و زنان شرح داده شده و دقیقا بیان می شود که مردان و زنان چه می گویند و چه می خواهند. همین حالا کتاب صوتی "مردان مریخی ، زنان ونوسی" را از کلید زیر دانلود کنید.


دانلود کتاب از اینجا









دانلود کتاب راز اقدام و تغییر و تحول فردی
4 (80%) 1 vote







304 views
بازدید







دانلود کتاب راز اقدام و تغییر و تحول فردی

دانلود کتاب راز اقدام و تغییر و تحول فردی
از زبان نویسنده : دوست من همین اول یه نکته ای رو دوست دارم بهت بگم اینکه اگه همه رازها و نکات کلیدی و طلایی با ارزش برای ثروتمند شدن ، برای ماهر شدن ، استاد شدن ، محبوب شدن و قهرمان شدن و خلاصه هر چیزی که تو میخوای و اگر هم در اختیار داشته باشی ولی دست به اقدام نزنی یادت باشه هرگز و هرگز حتی اون رازها هم نمیتونه کمکت کنه که به چیزی که میخوای برسی . اقدام برای هر کاری مهمترین اولویت محسوب میشه . رسالت من اینه که بتونم در درجه اول خودم به تو با مطالب آموزشی و انگیزشی که برات آماده می کنم کمک کنم که بتونی زندگیت رو بر طبق میل خودت تغییر بدی و در درجه دوم خودت هم اینو بخوای و در راستای بهبود و شرایط فعلی زندگیت اقدام کنی . باید برای کارهایی که انجام میدیم ارزش قائل بشیم در این صورت هست که ما می تونیم خودمون رو ارزشمند تلقی کنیم با این کار رفته رفته مسئولیت کارهای خودمون رو بر عهده می گیریم و به این توانایی می رسیم که واقعا ما هم می تونیم ارزشمند باشیم و این ارزشمند بودن ما باعث میشه که بتونیم کارهای بزرگی رو هم با تکیه بر باورهای قدرتمندی که داریم انجام بدیم ، این نکته رو هم بخاطر داشته باشیم که ایمان و اعتقاد داشتن به باورهایمان واقعا طی یک فرایندی و زمانی به وجود می آید نه اینکه یک شبه بتوانیم به خودمان و توانایی هایمان ایمان بیاوریم . فهرست مطالبی که می آموزیم … سخنی با تو به توانایی هات ایمان بیار استعداد ویژه منطقه امن شما مانع پیشرفت شماست تغییر ، غول بی شاخ و دم محدودیت های آموزشی مواردی که دوست داری تغییر بدی لیست کن !! دست جادویی پرداخت بهای خواسته ها و آرزوهامون ریسک اصولی یک روزی انجام میدم رو هرگز نگو !! قدرت انتخاب داری اقدام ، شروع شکست غول خیالی دوست من یادت باشه هر تصمیمی به اقدام ختم نمیشه !
این کتاب را نویسنده آن برای وبسایت تک بوک ارسال نموده اند . برای دانلود کتاب راز اقدام و تغییر و تحول فردی ، به لینک زیر بروید .



نويسنده / مترجم : میثم مرادی


زبان کتاب : فارسی


حجم کتاب : 1.8 مگابایت


نوع فايل : PDF


تعداد صفحه : 34
منبع : www.takbook.com رمز فایل : www.takbook.com






این مطلب را در گوگل محبوب کنید :

دانلود کتاب راز اقدام و تغییر و تحول فردی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog