آیا کلسترول عامل اصلی ایجاد سکته های قلبی و تنگی عروق است؟




همه بدانند که ویتامین ها ارزان هستند و همه کارخانه ها می توانند آن را بسازند. از طرفی یک فرآورده الهی است که به راحتی از طریق مواد گیاهی، میوه ها و سبزیجات از طریق خداوند منان در اختیار همه افراد قرار داده شده است. همان گونه که در قسمت اول کتاب آمده است. (تفاوت اورتومولکولر پزشکی و پزشکی نوین- داروهای شیمیایی و ویتامین ها) هیچ شرکت و کارخانه ای نمی تواند تولید ویتامین ها و املاح را به صورت انحصاری برای خود بگیرد. به عبارتی، مثل داروهای شیمیایی انحصاری نمی شوند. پس همه کارخانه ها می توانند آن را ساخته و به همین علت نسبت به داروهای شیمیایی با مبلغ کمتری در اختیار همگان قرار می گیرد و از طرفی متاسفانه به علت همین کم سود بودن ویتامین ها برای کارخانه های تولید دارو، سرمایه گذاری و انجام طرح های تحقیقاتی بر روی آن ها را به حداقل رسانده است.
به طور مثال اگر قیمت داروهای قلبی (خصوصاً داروهای جدید قلبی) و سودزایی آن را برای کارخانه ها در نظر بگیرید و آن را با ویتامین ها مقایسه کنید، پی به مطلب بالا می برید.
در سال های اخیر گروه تحقیقاتی تغذیه، بر روی ویتامین ها بررسی ها و آزمایشات متعددی انجام داده و نتایج بسیار جالبی هم بدست آورده اند و با عنوان شدن راز ویتامین ها در دنیا، دیده شده است که در دو سال گذشته آمار مصرف داروهای شیمیایی با وجود رشد جمعیت ۳۳% کاهش داشته است و برعکس مصرف ویتامین ها روندی رو به افزایش داشته است.
همان طور که اشاره شد، کلسترول عامل اصلی ایجاد سکته های قلبی و تنگی عروق نمی باشد و سالیان سال به دلیل عدم اطلاع کافی از اصل و ریشه بیماری، نام کلسترول به عنوان یک ماده خطرناک شناخته شده بود. ترس از کلسترول، عاملی جهت ساخت داروهای پایین آورنده کلسترول یا چربی های خون در بازار شده و به عنوان یکی از منابع مهم سودجویی و درآمد برای کارخانه های داروسازی در طی سالیان سال بوده است این اشتباه علمی در طی سالیان سال را باید با داشتن اطلاعات علمی دقیق به روشی صحیح و نو تبدیل کنیم
آیا کلسترول عامل اصلی ایجاد سکته های قلبی و تنگی عروق است؟

امتیازدهی

Loading...



loading...

آیا کلسترول عامل اصلی ایجاد سکته های قلبی و تنگی عروق است؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog