حاشیه سازی برای راگبی به ضرر ورزش است


کد خبر: 1471979/1 زمان: 11:57   1396/08/13 بازدید: 706


تیم ملی ایران در تورنمنت بین المللی تهران در حالی به قهرمانی رسید، که بودجه ای مناسب برای مسابقات پیش بینی نشده بود و مشکلاتی پیش روی بود، ازطرفی دکتر حسن میرزاآقابیک با توجه به کمبود امکانات توانسته عامل قهرمانی تیم ملی ایران شود که این افتخاری است هم برای ورزش راگبی و هم برای کشور.

به گزارش ورزش سه، اما این قهرمانی در حالی صورت گرفت که هفته های گذشته شاهد حاشیه سازی برای این رشته بودیم، ورزشی که در سالهای ابتدایی نتوانسته بود بیننده های بسیاری را به خود جلب نماید، اما در این چند سال با زحماتی که حسن میرزاآقابیک و تیم اجرایی وی کشیده اند شاهد آن هستیم ورزشکاران زیادی به راگبی روی آوردند، این اتفاق میتواند باعث پیشرفت و شادی جامعه ی راگبی کشور باشد.
راگبی با توجه به نداشتن ردیف بودجه ی مناسب همیشه با مشکلاتی رو به رو بوده، که تلاش ها برای جذب اسپانسر ستودنی بوده است. امید است که راگبی در ایران همچنان با قدرت به راه خود ادامه دهد و مردان دلسوزی امثال میرزاآقابیک ها  که سالیان سال برای ورزش کشورمان زحمت کشیده اند تا باعث افتخار کشور باشند با آسودگی در بخش ورزش مشغول باشند و رسانه ها با وجود این مشکلات بیشتر نقاط مثبت را مورد بررسی قرار دهند.
راگبی در چند سال اخیر موفقیت هایی را  در میادین بین المللی کسب نموده که امروزه باعث شده نگاه این جامعه به سمت جهانی شدن سوق پیدا کند و در مراحلی شاهد بود از آسیای میانه تا غرب آسیا و همچنین مرحله ی پایانی انتخابی المپیک نام ایران به نیکی درخشیده شده است.
انتظار جامعه ی راگبی حمایت مردم و مسئولان را برای پیشرفت بیشتر و انگیزه های بالاتر می طلبد و امیدواریم که وزارت ورزش و جوانان به صورتی از پیشکسوتان و مدیران خود حمایت کند که باعث بی انگیزگی آنان نشود.

حاشیه سازی برای راگبی به ضرر ورزش است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog