اموال تقسیم شد/ پایان زندگی مشترک پارالمپیک و المپیک


کد خبر: 1471995/1 زمان: 13:07   1396/08/13 بازدید: 2,562
اموال تقسیم شد

پس از تفاهم‌نامه‌ای که بین دو کمیته ملی پارالمپیک و المپیک برای تفکیک اموال، تجهیزات و مالکیت یک «نیم طبقه» این دو کمیته صورت گرفته بود، موارد قید شده در تفاهم‌نامه عملیاتی شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک که ۲۸ مهر سال گذشته توسط رییس جمهور ابلاغ شد، تفکیک اموال و املاک دو کمیته از یکدیگر مورد تاکید قرار گرفته بود که پس از عقد تفاهم‌نامه‌ای که بین مسئولان دو کمیته المپیک و پارالمپیک و محمدرضا داورزنی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان انجام شد.

قرار بر این بود تا کلیه اموال، تجهیزات و مالکیت «نیم‌طبقه» از طبقه اول ساختمان المپیک و پارالمپیک، بخش موزه، همراه با بخش‌هایی از طبقه همکف (پارکینگ) این ساختمان، یک سالن اختصاصی همراه با تعدادی از اتاق‌های هتل به عنوان خوابگاه و محل اقامت ورزشکاران و بخشی از اتاق‌های اداری آکادمی به منظور استقرار پرسنل کمیته و آکادمی پارالمپیک تا ۱۵ آبان در اختیار کمیته ملی پارالمپیک گذاشته شود. 



موارد قید شده در تفاهم نامه با تایید کمیته ملی پارالمپیک انجام شده و دیگر کمیته ملی المپیک بدهی به کمیته ملی پارالمپیک ندارد.

اموال تقسیم شد/ پایان زندگی مشترک پارالمپیک و المپیک


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog