وقتی هیچ مذاکره‌ای با ورزشگاه آرنهم انجام نشده/ بازی تیم ملی با ونزوئلا در هاله‌ای از ابهام


کد خبر: 1472001/43 زمان: 13:31   1396/08/13 بازدید: 5,955
وقتی هیچ مذاکره‌ای با ورزشگاه آرنهم انجام نشده

با وجود آنکه اعلام شده بود بازی دوستانه تیم ملی برابر ونزوئلا قطعی شده است، اما کارلوس کی روش امروز اعلام کرد که انجام این بازی هنوز قطعی نیست.

به گزارش " ورزش سه" با وجود آن که بازی دوستانه تیم ملی ایران با تیم ملی فوتبال ونزوئلا در تقویم فیفا ثبت و به نوعی قطعی به نظر می رسید؛ اما کارلوس کی روش امروز در مصاحبه اش بعد از تمرین تیم ملی اعلام کرد که این بازی هنوز قطعی نیست. کی روش گفت:«  در حال حاضر تمام برنامه هایمان را انجام دادیم و پایه گذاری اش انجام شده؛ اما هنوز بازی مقابل ونزوئلا در کشور هلند قطعیت پیدا نکرده است.»
همانطور که گفته شد در تقویم فیفا ثبت شده که تیم ملی ایران قرار است در تاریخ 22 آبان ماه در کشور هلند به مصاف تیم ملی ونزوئلا برود. با این وصف گفت و گوی خبرنگار ورزش سه در هلند با مسئولان استادیوم آرنهم این کشور صحت حرف های کی روش را در قطعی نشدن بازی با ونزوئلا نشان می دهد؛ چرا که مسئولان این ورزشگاه اعلام کرده اند که هنوز هیچ رزرو و یا قراردادی برای این بازی با این استادیوم بسته نشده است.
نکته قابل توجه این است که این بازی براساس تقویم فیفا باید روز 22 آبان یعنی حدود 9 روز دیگر برگزار شود و این مدت زمان زیادی برای انجام کارهای مربوط به این بازی نیست. این در حالی است که با توجه به علاقه مسئولان به بلیط فروشی برای این بازی و حضور هواداران ایرانی در این بازی باید کارهای مربوط به مقدمات این بازی تا الان انجام می شد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وقتی هیچ مذاکره‌ای با ورزشگاه آرنهم انجام نشده/ بازی تیم ملی با ونزوئلا در هاله‌ای از ابهام


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog