زیاد مهم نیست بهترین بازیکن جهان شوم یا نه/ احمدزاده: با اشتباهات کوچک به برزیل باختیم


کد خبر: 1472005/1 زمان: 13:52   1396/08/13 بازدید: 3,249
زیاد مهم نیست بهترین بازیکن جهان شوم یا نه

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان می‌گوید که کسب مقام بهترین بازیکن جهان چندان برای او اهمیت ندارد و نتیجه تیم با اهمیت‌تر است.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در خصوص شکست 6 بر 4 ایران برابر برزیل اظهار داشت: بازی سخت و نفس‌گیری بود. برزیل بهترین تیم دنیا، قدرتمندترین و قهرمان جهان است. این تیم در این چند ساله خودش را ثابت کرده و با این حال ما مقابل برزیل واقعاً خوب بازی کردیم و جنگیدیم.  بازی با برزیل پایاپای بود، اما متأسفانه به خاطر یکسری اشتباهات کوچک نتیجه را واگذار کردیم. تمام تلاش خود را کردیم، اما به هرحال قسمت این بود. هنوز رقابت‌های جام بین قاره‌ای برای ما تمام نشده و امشب مقابل روسیه تلاش می‌کنیم پیروز مسابقه شویم تا مقام سوم را کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جوان ایران مقابل تیم برزیل گفت: 12 بازیکنی که به این مسابقات اعزام شده‌اند، تقریباً همه در یک سطح هستند. کار مربی خیلی سخت است که در هر بازی دو بازیکن را خط بزند، اما به هرحال جوانان ما خیلی خوب هستند. آنها مقابل برزیل ثابت کردند شایستگی آن را دارند که سالیان سال به تیم ملی کشورمان کمک کنند تا بتوانیم دست به دست هم دهیم و یک تیم خوب را بسازیم و آینده فوتبال ساحلی کشورمان را تضمین کنیم.



تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره دیدار رده‌بندی مقابل روسیه برای کسب مقام سوم آن هم در شرایطی که در مرحله گروهی مقابل این تیم شکست خورده بودیم، اظهار داشت: عملکرد ضعیف‌مان باعث شکست مقابل روسیه شد که این اتفاق تکرار نمی‌شود. درست است که به روسیه باختیم، اما نتیجه خیلی نزدیک بود. دیروز عملکرد ضعیف‌تری نسبت امشب داشتیم و اشتباهات‌مان بیشتر بود. اما امروز مستحق باخت نبودیم.

احمدزاده که یکی از کاندیداهای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال ساحلی جهان است، در خصوص مراسم اعلام نتیجه این انتخاب که امشب برگزار خواهد شد، به تسنیم گفت: توکلم به خداست. این عنوان زیاد برای من مهم نیست که بهترین بازیکن شوم. برای من بیشتر مهم است که تیم نتیجه بگیرد. هدف اول من کمک به تیمم است.

زیاد مهم نیست بهترین بازیکن جهان شوم یا نه/ احمدزاده: با اشتباهات کوچک به برزیل باختیم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog