دلیل عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس؛/ پیشنهاد جالب زمانی در مورد مالکیت سرخابی‌ها


کد خبر: 1472015/41 زمان: 14:39   1396/08/13 بازدید: 1,428
دلیل عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس؛

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد پیشقدم شدن دو خودرو ساز بزرگ کشور برای در اختیار گرفتن مالکیت دو باشگاه بزرگ پایتخت را مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری مالکیت دو باشگاه بزرگ و ریشه دار استقلال و پرسپولیس محل بحث های مختلفی طی سال های اخیر بوده است. حتی در مقطعی این مالکیت دو باشگاه تا آستانه واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی پیش رفت، اما در آخرین روزها و به دلایل مختلف در نهایت این امر منتفی شد.
حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد دلیل عدم واگذاری این دو باشگاه به ایرنا پایگاه اطلاع رسانی ملت، می گوید: وجود هواداران میلیونی این دو باشگاه مانع واگذاری آنها به شخص می شود.
جالب اینکه در ادامه زمانی پیشنهادی در مورد واگذاری مالکیت این دو باشگاه مطرح می کند : « بهتر است این دو قطب بزرگ خودروسازی در کشور هزینه های این دو باشگاه را برای خریداری بپردازند.»
البته این در حالی است که دو خودرو ساز بزرگ کشور مالکیت دو باشگاه پیکان و سایپا را در اختیار دارند و بعدی به نظر می رسد تمایلی برای در اختیار گرفتن مالکیت دو باشگاه دیگر ئداشته باشند که البته مسئولیت های زیادی نیز برای آنها در پی خواهد داشت.

دلیل عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس؛/ پیشنهاد جالب زمانی در مورد مالکیت سرخابی‌ها


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog