معرفی رسمی شیائومی ردمی Y1 و ردمی Y1 لایت

اخیرا مراسمی توسط شیائومی در کشور هند برگذار شده و در آن از دو گوشی هوشمند جدید این برند چینی پرده برداری شد.این دو گوشی هوشمند شیائومی ردمی Y1 و شیائومی ردمی Y1 لایت نام دارند که البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این دو گوشی نسخه جهانی گوشی شیائومی ردمی نوت 5A و شیائومی ردمی نوت 5A پرایم اند که در شهریورماه در کشور چین رونمایی شده بودند.

گوشی شیائومی ردمی Y1 دارای صفحه نمایشگر 5.5 اینچ با پنل LCD و رزولوشن تصویری 1920 در 1080 پیکسل فول اچ دی است.کمپانی شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 435 استفاده کرده است که دارای هشت هسته پردازشی و سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز می باشد.این گوشی در دو مدل عرضه می شود که نسخه پایه دارای حافظه رم 3 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی است و نسخه دیگر دارای رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است.سیستم عامل اندروید 7 نوقا با نسخه 8 رابط کاربری MIUI هم مدیریت نرم افزاری دستگاه را عهده دار است و آپدیت رابط کاربری MIUI تا پایان سال برای آن عرضه خواهد شد.
در پنل پشت دستگاه از دوربین با کیفیت 13 مگاپیکسل استفاده شده است.در جلوی دستگاه هم دوربین با کیفیت 16 مگاپیکسل با دریچه گشودگی لنز f/2.0 و پوشش زاویه 76 درجه قرار دارد که شیائومی در این مراسم به طور ویژه ای روی آن مانور داده است.یک فلاش LED هم در کنار این دوربین قرار دارد.حسگر تشخیص اثر انگشت در پنل پشت دستگاه قرار دارد.دو درگاه سیم کارت نانو و یک درگاه کارت حافظه هم در نظر گرفته شده است که کاربر میتواند به طور همزمان از دو سیم کارت و حافظه جانبی استفاده کند.قیمت نسخه پایه و نسخه قدرتمندتر به ترتیب برابر با 140 و 170 دلار است.

شیائومی ردمی Y1 مجهز به حسگر اثر انگشت بوده که در قاب پشتی آن تعبیه شده است. این دستگاه دارای دو درگاه سیم‌کارت نانو و یک درگاه کارت حافظه است. بدین ترتیب به‌صورت هم‌زمان می‌توان از هر دو سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی استفاده کرد. نسخه پایه با 3 گیگابایت رم قیمت 140 دلاری دارد و نسخه قوی‌تر با 4 گیگابایت رم نیز با قیمت 170 دلار به فروش خواهد رسید.
گوشی شیائومی Y1 لایت هم دارای مشخصات شبیه ردمی نوت 5A می باشد.شیائومی ردمی Y1 لایت دارای صفحه نمایشگر 5.5 اینچی با پنل LCD و رزولوشن 1280 در 720 پیکسل HD است.پردازنده اسنپدراگون 425،2 گیگابایت رم،دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از مشخصات این گوشی است که البته در این گوشی از حسگر تشخیص اثر انگشت استفاده نشده است.قیمت این گوشی تقریبا 110 دلار است.هر دو گوشی را میتوان از هفته آینده توسط فروشگاه رسمی شیائومی و آمازون هند خریداری کرد.

معرفی رسمی شیائومی ردمی Y1 و ردمی Y1 لایت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog