تنبیه بدنی، دانش آموز بجنوردی را بیهوش کرد

اتاق خبر 24:  این دانش آموز مصدوم گفت: معلم من را به عنوان نماینده کلاس تعیین و خودش برای دقایقی کلاس را ترک کرد و گفت هر کسی شلوغ کرد اسمش را بنویس. من تلاش می کردم کلاس را آرام کنم اما دانش آموزان سر و صدا می کردند. با توجه به، به هم ریختن میزها شروع به مرتب کردن آن ها کردم اما ناگهان یکی محکم پشت سرم زد وقتی برگشتم دیدم مدیر مدرسه است.
برادر این دانش آموز هم که موضوع تنبیه بدنی برادرش را اطلاع داده بود در اورژانس، گفت:ظهر چهار شنبه مادرم زنگ زد و با گریه گفت به منزل بروم. زمانی که به منزل رسیدم دیدم برادرم بی هوش افتاده است بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردیم.
پدر این دانش آموز نیز گفت:از سر پسرم عکس برداری شده است و بعد از بررسی پزشک مشخص می شود آیا ضربه به سر مشکل خاصی برای او به وجود آورده است یا نه؟
یکی از نیروهای این مدرسه فرزندم را با خودرو به منزلمان آورد و بلافاصله از محل دور شد. فرزندم در منزل از حال رفت.
مدیر آموزش و پرورش بجنورد در این باره گفت:آخر وقت اداری روز چهارشنبه از دبیرستان مد نظر این موضوع را به من اطلاع دادند و بلافاصله مأموران حراست را فرستادم تا صحت و سقم این ادعا را پیگیری کنند.
هیچ یک از دبیران و مدیران مدارس حق تنبیه بدنی دانش آموزان را ندارند،ما در دوره های آموزشی ضمن خدمت مدام این موضوع را به دبیران و مدیران مدارس گوشزد می کنیم.
در صورت صحت این ادعا مطابق قانون با مدیر متخلف به میزان شدت جراحت وارد شده به دانش آموز برخورد می کنیم.

تنبیه بدنی، دانش آموز بجنوردی را بیهوش کرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog