ترکیب رنگ دکوراسیون: قهوه ای ، قرمز و آبی

پالت رنگ دوم با رنگهای گرم خود یک فضای دنج را تداعی میکند. قهوه ای شکلاتی، قرمز تند و آبی سلطنتی جلوه ای تجملی به خانه میدهد. می توانید با الهام از این رنگ ها ترکیبات بی نظیری ایجاد کنید . به گزارش آلامتو به نقل از آی بانو؛ کنار هم قرار دادن رنگ های مناسب گاهی خیلی سخت می شود ، و به خاطر همین اکثر ما از تجربه رنگ های متنوع و جدید در دکوراسیون هراسانیم!! آی بانو هر بار یک پالت رنگ زیبا برای طراحی دکوراسیون خانه را با جزئیات برای شما شرح خواهد داد .

کرم + قهوه ای+قرمز+ آبی + سبز
طراح : سارا سالیوان
یک خلوت دنج
همانند یک پتوی گرم و نرم، این پالت با رنگهای گرم خود یک فضای دنج را تداعی می کند . قهوه ای شکلاتی ، قرمز تند و آبی سلطنتی جلوه ای تجملی به خانه می دهد.
شروع کار:
برای ترکیب کردن رنگها در کنار هم می توانید از فرمول خاصی پیروی کنید. یک رنگ زمینه اصلی در نظر بگیرید که حدود 40 تا 60 درصد کار را شامل شود سپس از دو رنگ دیگر برای تکمیل رنگ زمینه استفاده کنید . استفاده کردن از رنگها با این روش، به شما کمک می کند که در مورد میزان رنگهایی که باید مورد استفاده قرار گیرند بهتر تصمیم گیری نمایید.
رنگ ها
مخلوطی از رنگهای پر حرارت همراه با تکسچر زیر نور خورشید خیلی لوکس و دنج به نظر می رسد. با یک رنگ گرم بژ روی دیوارها کار را شروع کنید. کف اتاق می تواند به رنگ قهوه ای شکلاتی باشد چون با آن به خوبی ست می شود. می توانید این رنگ را در سطح چرمی مبلمان استفاده کنید. قهوه ای شکلاتی را می توانید روی وسایل چوبی اتاق مثل قفسه کتاب استفاده کنید. از رنگ قرمز هم به عنوان رنگ مکمل دیگر می توانید در سقف و یا حتی مبل راحتی استفاده کنید . آبی سلطنتی و سبز پر رنگ هم جزو رنگهای برجسته هستند و می توانند روی کوسن ها و وسایل جانبی دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

اتاق هایی برای خلوت کرد
این مجموعه رنگ برای کتابخانه یا اتاق های کوچکی که از نور طبیعی کم بهره هستند بسیار مناسب است. در یک اتاق تاریک و یا کوچک، رنگ ها و بافت ها مثل یک پیله به نظر می رسند.

چیدمان
کنتراست رنگها باعث می شود که نمایی آرامش دهنده و عالی ایجاد شود . سارا طراح و دکوراتور این پالت می گوید: ” این مجوعه رنگها حالتی جذاب و آرامش بخش دارند. ترکیب پارچه مخمل و پارچه سبز چمنی تند کمی لوکس به نظر می رسد. این اتاقی است که هر کسی در آن احساس آرامش خاصی می کند.”

رنگ های برجسته
استفاده از رنگهای مکمل در متریال لوکس به مجموعه رنگ شما زیبایی خاصی می دهد. طرح های لاکی ، برنجی ، چرمی و شیشه ها می توانند با رنگ بندی ها ست شده و در اتاق سایه روشنی خیره کننده ای ایجاد نمایند. مثلا با توجه به رنگهای گفته شده: سینی های لاکی ، عکسهایی با نورپردازی برنجی ،قاب عکس یا جعبه هایی با طرح پوست لاک پشت ، و یا وسایل کوچک چرمی طرح دار ( لیوان ، جعبه ، قاب عکس و…) و بطری های شیشه ای طلاکاری شده از نمونه وسایلی هستند که با این رنگها جور در می آیند .

ترکیب رنگ دکوراسیون: قهوه ای ، قرمز و آبی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog