اجرا های پاییزی ارکستر سمفونیک تهران/بلیت‌ های ارزان قیمت

تازه ترین کنسرت های ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی آذر ماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور وتالار وحدت تهران برگزار می شود.
به گزارش مای ریتم، ارکستر سمفونیک تهران که قرار است اجرا های پاییزی خود را در تالار وحدت و وزارت کشور برگزار کند، پاییز پر کاری را پیش رو دارد.
تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه سوم آذر در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد. در این کنسرت قطعات «دان خووان» از ریشارد اشتراس و رومئو و ژولیت از سرگئی پروکفیف (قسمتی از سوئیت شماره ٢)  برای علاقه مندان ارائه می شود.
ارکستر سمفونیک تهران در این کنسرت همچنین قطعه های «قدرت سرنوشت» جوزپه وردی و «بولرو» موریس راول را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کند.
همچنین علی‌اکبر صفی‌پور - مدیرعامل بنیاد رودکی - در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ ها اظهار کرد: «آذر ماه امسال برای اولین‌ بار ارکستر سمفونیک تهران در تالار بزرگ وزارت کشور به روی صحنه خواهد رفت.»
وی ادامه داد : «قول می‌دهیم اگر بتوانیم با مسوولان تالار وزارت کشور در هزینه ها توافق کنیم، برای این اجرا بلیت‌ های ارزان قیمت در نظر بگیریم تا بسیاری که تمایل دارند این اجرا را ببینند بتوانند این کار را انجام بدهند.»
صفی‌پور در پاسخ به این پرسش که برای اجراهای تالار وحدت قصد ارائه بلیت‌ های ارزان قیمت را دارند یا خیر؟ گفت: به علت اینکه ظرفیت تالار پایین است، این اتفاق سخت می‌تواند بیفتد، اما اگر تالار های بزرگ با ما همکاری داشته باشند و هزینه ها را با هم مدیریت کنیم علاقه‌ مندان موسیقی هم می‌توانند اجرا های ارزان قیمت را ببینند.

اجرا های پاییزی ارکستر سمفونیک تهران/بلیت‌ های ارزان قیمت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog