مجید اخشابی: هر ۴۵ روز یک قطعه منتشر می‌کنم/ حسرت کار در موسیقی اصیل ایرانی

مجید اخشابی خواننده موسیقی از انتشار چند تک آهنگ، خوانندگی در یک تیتراژ سریال تلویزیونی و تولید یک آلبوم در حوزه نوازندگی سنتور خبر داد.
مجید اخشابی خواننده موسیقی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در توضیح تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: اثری که با نام «به نام نامی سر» با حمایت حوزه هنری تولید کردم به موضوع با عظمت حضرت سیدالشهدا و ایام محرم اختصاص داشت که به نوعی نصیب امسالم بود.
وی با اشاره به اینکه این قطعه چندی پیش در فضای مجازی هم منتشر شد، توضیح داد: این توفیق در سال جاری نیز نصیبم شد تا پیرو سال گذشته که اثر «سردار بی سر» را منتشر کردیم، کاری تقدیم امام حسین (ع) کنم.
این خواننده تیتراژ های تلویزیونی ادامه داد: تصمیم گرفته ایم سنتی را پایه گذاری کنیم که بر مبنای آن هر ۴۵ روز یک بار قطعه ای را در فضای مجازی منتشر کنیم که بر همین اساس اثر بعدی آماده است و فکر می کنم تا یک هفته بعد تقدیم مخاطبان شود.
اخشابی خبر داد: برای یکی از برنامه های تلویزیونی هم تیتراژی خوانده ام که این سریال بعد از ایام ماه صفر روی آنتن می رود. در حوزه های دیگر نیز فعلا مشغول رسیدگی به امور آموزشی و پژوهشی هستم که از سال های گذشته به صورت مستمر ادامه داشت.
این نوازنده سنتور درباره دلایل دوری از فضای موسیقی اصیل ایرانی گفت: همیشه این فکر من را به یاد فرازی از شعر استاد شفیعی کدکنی می اندازد که «چه کنم بسته پایم». من هم با شما موافقم و این از حسرت هایم است که می بینم وقت در حال گذر است اما من مدت هاست در عرصه موسیقی ایرانی و نوازندگی که سال ها برای آن تلاش کردم کاری را انجام ندادم.
وی در پایان عنوان کرد: البته یک آلبوم آماده دارم که به لحاظ محتوایی آماده است اما باید اجرا شود که نواختن قطعات آن پیچیدگی ها خود را دارد اما امیدوارم وقتم اجازه دهم تا این کار را به سرانجام رسانده و سال آینده منتشر کنم.
منبع: خبرگزاری مهر

مجید اخشابی: هر ۴۵ روز یک قطعه منتشر می‌کنم/ حسرت کار در موسیقی اصیل ایرانی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog