خرید قالب وردپرس



امروزه اگر شما قصد  خرید قالب وردپرس   برای سایت خود را داشته باشید سایت های بسیار زیادی وجود دارند که قالب های متنوعی را برای خرید یا دانلود رایگان قرار داده اند اما در بین این لیست بهترین قالب وردپرس خبری در سال 2018 کدام میباشد؟ در ایران بالای 20 سال فعال فروشنده قالب وردپرس وجود دارد و هر کدام در توضیحات سایت و مراحل خرید شرایط و تسهیلات مخصوصی را در انتخاب بهترین قالب وردپرس اعمال کرده اند و هر کدام مشتری خود را دارند و ممکن است که برخی از این مشتری ها راضی باشند و برخی دیگر مشتری ناراضی باشند .
امروز در این مقاله برای شما بهترین قالب وردپرس خبری در سال 2018 را معرفی بکنیم و اینکه در کنار خود قالب چه شرایط و سرویس هایی را نیز باید از فروشنده قالب انتظار داشت تا بتوانیم بهترین خرید را برای شما خود داشته باشیم این سرویس ها ممکن است که اصلا ربطی به قالب نداشته باشند ولی با توجه به اینکه هدف شما از خرید قالب وردپرس یا حتی دانلود قالب برای سایت خود جذب مخاطب ها و کاربران بیشتر میباشد بخاطر همین هر سرویس دیگری که برای سایت شما مفید باشد را ارائه دهنده قالب میتواند به شما پیشنهاد دهد .

نکات انتخاب بهترین قالب در وردپرس
اما قبل از  خرید قالب وردپرس   باید چند نکته زیر را در نظر داشته باشید :
1.       پشتیبانی
100 درصد در صورتی که سایتتون رو راه اندازی کرده باشید به یک پشتیبان همیشگی و در دسترس نیاز خواهید داشت و اگر شما پشتیبانی نداشته باشید در صورتی که سایتتون با مشکلی برخورد کرد دیگر نمیتوانید کاری بکنید. معمولا کاربران برای اعمال کار های سفارشی سازی یا تغییرات قالب و نصب افزونه های جدید و... مجبور هستند که تغییراتی در سایت اعمال بکنند بخاطر همین ریسک بالایی در خرید قالب بدون پشتیبانی وجود دارد .
2.      ارائه نسخه اورجینال
شما اگر در انتخاب سایت خود هر چقدر که حساس باشید اما قالبی که انتخاب کرده اید نسخه نال شده باشد یا در آن لینک به سایت های دیگری وجود داشته باشد، اولا احتمال جریمه شدن سایت شما در گوگل وجود دارد و ثانیا هر لحظه ممکن است که سایت شما هک شود و شما تنها مدیر سایت خوتان نیستید
3.    بروزرسانی به نسخه های اورجینال
بدلیل آپدیت شدن همیشگی وردپرس و نسخه افزونه های نصب شده در سایت ، شما نیز مجبور هستید که سایت خودتان را به نسخه های جدیدتر آپدیت بکنید اما در صورتی که نسخه جدید قالب شما ارائه نشود یا دیر تر ارائه بشود دیگر شما نمیتوانید از نسخه های جدیدتر وردپرس و امکانات جدید آن استفاده بکنید همچنین مشکلات امنیتی زیادی نیز شما را تهدید خواهد کرد .
با توجه به این شرایط ما به شما قالب جنه را توصیه میکنیم که توسط شخصی با تجربه طراحی شده است و در مدت بسیار کمی توانسته جزو پر فروش ترین قالب ها باشد و بدلیل امکانات بسیار زیاد این قالب شما میتوانید برای خیلی از سایت ها از آن استفاده بکنید همانند سایت های ورزشی ، سایت های نقد و بررسی بازی، سایت های فیلم و ...
شما هر چقدر که بر روی انتخاب قالب وردپرس برای سایت خود حساس باشید در صورتی که بعد از خرید قالب وردپرس هیچ بازدیدکننده ای نداشته باشید همه زحمات شما بی فایده خواهد بود بخاطر همین یکی از نکات مهم در انتخاب کدنویسی سئو و بهینه میباشد .

قالب جنه   یا  قالب jannah  حرفه ای ترین قالب مجله ای خبری
قالب جنه   که به آن  قالب jannah   هم گفته میشود  بدلیل کدنویسی استاندارد موجب میشود تا مطالب سایت شما به بهترین نحو در گوگل ایندکس شوند همچنین در نتایج جستجو های گوگل در رتبه های خوبی قرار بگیرید. در کنار کدنویسی بهینه و استاندارد سرعت لود بسیار بالای قالب جنه موجب میشود تا در کمترین زمان سایت شما برای بازدیکنندگان لود شود که این مورد نیاز خیلی از کاربران میباشد و بدلیل توجه ویژه گوگل به سرعت لود شدن سایت در صورتی که شما این مورد را در سایت خود رعایت کرده باشید در گوگل نیز اعتبار خاصی خواهید داشت .
امروزه که تعداد کاربران موبایل از کاربران کامپیوتر بسیار بیشتر است در صورتی که سایت شما از قابلیت جدید AMP و واکنشگرایی یا همان طراحی ریسپانسیو برخوردار شود کاربران و بازدیدکنندگان از بازدید سایت شما لذت خواهند برد. قابلیت واکنشگرایی برای زمانی میباشد که قالب وردپرس سایت شما بدون نیاز به زوم کردن صفحه بصورت خودکار تغییر سایز دهد تا کاربران مطالب و محتوای سایت را به بهترین نحو مشاهده بکنند .
چندین دمو و پیش نمایش مختلف از قالب جنه موجب میشود تا شما بتوانید سایت هایی با طرح و موضوعات زیر را طراحی بکنید :
سایت های تکنولوژی
سایت های ویدئویی
خلاقیت
عکاسی
هتل
موضوع خانه و سایت های آپارتمانی
سایت های مسافرتی
خودرو و اتوموبیل
سایت های حیوانات
سایت های مدرسه و علمی
سایت های علمی
سایت های سلامتی
سایت های خبری و اطلاع رسانی
وبلاگ های شخصی
مجله های حرفه ای
و ...
همه این دمو ها همراه با قالب وردپرس جنه به مشتریان عزیز ارائه میشود و بعد از خرید شما میتوانید از هر کدام از این دمو ها که خواستید استفاده بکنید
فیلم آموزش کار با قالب
همه کاربران در کار کردن با قالب به مشکلاتی بر خواهند خورد که با استفاده از فیلم آموزش کار با قالب خیلی از این مشکلات رفع میشود. این فیلم به مدت 1:56 دقیقه میباشد که در آن همه قسمت های قالب بصورت 0 تا 100 آموزش داده شده است و بعد از مشاهده این فیلم شما به همه قسمت های قالب مسلط خواهید بود و میتوانید هر تغییری که دارید را با سلیقه خودتان اعمال کنید .
بسته نصب سریع قالب وردپرس جنه
شما میتوانید در کمتر از 5 دقیقه فقط با چند کلیک سایت خود را کاملا همانند پیش نمایش قالب جنه پیاده سازی بکنید با استفاده از بسته نصب سریعی که همراه با قالب جنه ارائه میشود سرعت راه اندازی سایت شما بسیار بالا میرود و نیازی به اعمال تغییرات اساسی نیست .
برخی از ویژگی های این قالب :
سازگار با تکنولوژی  AMP   برای نمایش سریع سایت در موبایل
سازگاری کامل با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
سازگار با افزونه انجمن ساز  bbPress
امکان ساخت انجمن با افزونه  BuddyPress
دارای چندین طرح
همراه با بیش از 20 دمو و پیش نمایش
امکان ایمپورت کردن هر کدام از دمو ها فقط با 1 کلیک
همراه با فونت فارسی ایران سنس
دارای بیش از 150 آیکون
ارائه قالب با بی نهایت استایل برای فوتر
دارای بی نهایت طرح برای هدر سایت
دارای قابلیت پرشت به محتوا
دارای چندین طرح برای محتوای سایت
دارای بخش های متنوع برای اضافه کردن تبلیغات
مگامنوی قدرتمند بصورت Ajax
صفحه ساز قدرتمند
طراحی کاملا واکنشگرا
کاملا فارسی و راستچین شده
پشتیبانی از چند زبانه شدن با افزونه WPML
دارای پنل ترجمه قالب
ابزارک های متنوع برای نمایش آب و هوا بصورت انیمیشن
پشتیبانی از عکس های گیف در عکس شاخص و بین مطالب سایت
همراه با چند تا از افزونه های پریمیوم و فروشی بصورت رایگان همراه با قالب
دارای ابزارک نمایش پست های اینستاگرام
امکان پخش ویدئو در سایت
دارای قابلیت اعلان و  Web Notifications برای ارتباط با کاربران و بازگرداندن کاربران به سایت
پشتیبانی از تبلیغات گوگل
دارای طرح تاریک و سیاه و استایل روشن
کدنویسی کاملا بهینه و استاندارد مطابق  Schema
لود بسیار سریع سایت
امکان ثابت کردن منوی ناوبری
پشتیبانی از اعمال استایل متفاوت برای هر برگه
امکان اعمال لوگو و رنگ سفارشی به هر دسته بندی
امکان ثابت کردن سایدبار هنگام اسکرول
امکان ساهتن بی نهایت سایدبار
امکان نمایش آدرس فعلی سایت
جستجو قدرتمند Ajax برای نمایش نتایج بدون ریفرش شدن صفحه
دارای بیش از 45 پترن و عکس برای بکگراند
همرا با ابزارک های مختلف و متنوع
پشتیبانی مادام العمر و رایگان
آپدیت مادام العمر و رایگان
وبمستر 98 به پاس تشکر از خرید شما،   به عنوان هدیه به شما افزونه حرفه ای سئو و بهینه سازی وبسایت Yoast را رایگان هدیه میدهد .
در صورتی که قصد  خرید قالب وردپرس   را دارید، و دنبال بهترین  قالب وردپرس   برای سایت خود هستید توصیه ما به شما استفاده کردن از   قالب جنه   میباشد چون همه امکانات مورد نیاز برای سایت شما در این قالب قرار گرفته است .
 

خرید قالب وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog