فصل دوم «وست‌ ورلد» با همکاری طرفداران آنلاین این سریال جذاب‌تر خواهد شد

فصل اول سریال Westworld به صورت یک پازل و معماگونه طراحی شده بود تا تماشاچیان بیشتر درگیر این سریال شده و مرتبا در حال حدس زدن پایان فیلم باشند. اما طرفداران پیگیر و آنلاین این سریال؛ سریعا شروع به ارایه نظریه‌های مختلف کردند و بسیاری از اسرار فصل اول برملا شد. این اتفاق نشان داد یک اجتماع پر جنب و جوش پیرامون سریال «وست ورلد» تشکیل شده است که پتانسیل‌های بالایی هم دارد.

آگهی متنی میان‌متنی: قاتل رؤیاهای تو کیست؟ (کتاب الکترونیک رایگان)

حالا سازندگان این سریال؛ جاناتان نولان و لیزا جوی، می‌خواهند با استفاده از نظریه‌ها و حدس‌های کاربران و طرفداران این فیلم، فصل دوم را پیش ببرند؛ شاید فصلی به مراتب پیچیده‌تر و جذاب‌تر را ساخته که دیگر به راحتی قابل حدس و پیش‌گویی نباشد.

آن‌ها در نمایشگاه SXSW این موضوع را اطلاع‌رسانی کردند و گفتند در حال برنامه‌ریزی برای مشارکت دادن طرفداران نظریه‌پرداز برای شکل‌گیری و پیش‌برد فصل دوم سریال هستند. خالقان «وست ورلد» به طور خاص روی کاربران انجمن سایت Reddit حساب ویژه‌ای باز کردند.

نولان دراین‌باره می‌گوید:

نظریه‌های زیادی درباره فصل اول وست ورلد وجود داشت که از پیچیدگی‌های این سریال حکایت داشت. فکر می‌کنم برای هر طرفداری که نظریه‌پرداز است؛ واقعا در هر بخش یک سرنخ و داستان فرعی برای پیگیری وجود داشت.
حالا ما می‌دانیم که برای فصل دوم چه‌کار کنیم. یک طرح تعاملی تا حدود زیادی بحث‌برانگیز را آغاز کردیم و دایما در حال کار روی آن هستیم. می‌خواهیم طی یک اطلاعیه چند هفته‌ای از افرادی که صاحب نظریه هستند؛ برای پیش‌برد داستان دعوت به همکاری کنیم. جالب است که مردم در بسیاری از امور، نه تنها رمزگشایی از پایان داستان بلکه در موسیقی و تکنیک‌های فنی مشارکت دارند.

هنوز درباره جزییات تعامل و همکاری طرفداران در ساخت فصل دوم «وست ورلد» اطلاعاتی منتشر نشده است و دقیقا نمی‌دانیم این مشارکت چگونه شکل خواهد گرفت و مثلا به لو رفتن داستان ضربه می‌ژند یا خیر!

همین‌طور؛ نمی‌دانیم کدام انجمن‌ها و گروه‌های طرفداری این سریال واقعا در فصل دوم تاثیرگذار هستند. آیا تنها در طرح و فیلم‌نامه‌نویسی سریال مشارکت دارند یا در امور فنی و فناوری این مجموعه نیز همکاری‌هایی با طرفداران انجام می‌شود؟
فصل دوم سریال «وست ورلد» ۲۲ آوریل از شبکه HBO پخش خواهد شد.
منبع: + و +

فصل دوم «وست‌ ورلد» با همکاری طرفداران آنلاین این سریال جذاب‌تر خواهد شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog