راهنمای صوتی فارسی به اپلیکیشن ویز افزوده شد؛ تجربه لذت‌بخش رانندگی و مسیریابی با زبان مادری

دیروز، کاربران ایرانی اپلیکیشن ویز از افزوده شده رسمی راهنمای فارسی به آن خبر دادند. اگر به جدیدترین نسخه اپلیکیشن مسیریابی ویز به‌روزرسانی کرده باشید؛ در بخش تنظیمات و قسمت راهنمای صوتی؛ در میان گزینه‌های راهنمای صوتی می‌توان گزینه جدید «پارسی-ساسان» را مشاهده کرد.

آگهی متنی میان‌متنی: قاتل رؤیاهای تو کیست؟ (کتاب الکترونیک رایگان)

پیش از این، کاربران ایرانی می‌توانستند با صدای خودشان، یک راهنمای صوتی فارسی سفارشی‌سازی ساخته و به برنامه ویز اضافه کنند ولی به طور رسمی امکان استفاده از زبان فارسی وجود نداشت.
گزارش‌ها نشان می‌دهند که برخی ویرایش‌گرهای این اپلیکیشن نسخه راهنمای صوتی «ساسان» را آماده و به توسعه‌دهنده‌های ویز معرفی کردند. یک احتمال دیگر این است که خود برنامه ویز، از میان راهنماهای صوتی برگزیده و با کیفیت زبان فارسی؛ راهنمای «ساسان» را انتخاب کرده است.

اکنون، کاربران فارسی‌زبان اپلیکیشن ویز می‌توانند با خیال راحت و با دستورات صوتی فارسی و قابل فهم تا مقصد، مسیریابی لذت‌بخشی را تجربه کنند. کاربران در شبکه‌های اجتماعی از کیفیت بالای این راهنمای صوتی و ترجمه خوب کلمات و عبارات خبر دادند و می‌گویند به خوبی می‌تواند رانندگان را در یافتن بهترین مسیر راهنمایی کند.
اپلیکیشن ویز یکی از معروف‌ترین برنامه‌های مسیریابی است که در سراسر جهان و از جمله ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از رانندگان سرویس‌های تاکسی آنلاین از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند تا در مسیرهای شلوغ، پر ترافیک و ناآشنا بتوانند سریع‌ترین، کوتاه‌ترین و بهترین مسیر را یافته و زودتر به مقصد برسند.
ویز در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب است و صدها هزار نفر از آن هر روز استفاده می‌کنند. البته، این اپلیکیشن توسط مقامات قضایی فیلتر شده است و علی‌رغم معرفی اپلیکیشن‌های بومی مانند «دال» ولی باز هم پرکاربردترین اپ موبایل مسیریابی است.
برای دریافت جدیدترین نسخه اپلیکیشن ویز برای گوشی‌های اندرویدی به گوگل‌پلی و برای دستگاه‌های iOS به اپ‌استور مراجعه کنید.

راهنمای صوتی فارسی به اپلیکیشن ویز افزوده شد؛ تجربه لذت‌بخش رانندگی و مسیریابی با زبان مادری


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog