مصاحبه با عاقد مسلمان زوج همجنسگرای ایرانی+تصاویر

مصاحبه با عاقد مسلمان زوج همجنسگرای ایرانی+تصاویر
در ایران!!!
آدمی هنگامی که در برابر خواهش نفسانی کم آورده و به مرتکب گناه می شود به دنبال راهی است تا آن را توجیه نماید، در این میان تنها دو دسته قرار دارند، آنهایی که توبه می کنند و از الله طلب مغفرت می کنند و آنهایی که به انجام گناه ادامه می دهند و همانطور که گفته شد به دنبال راهی برای توجیه آن می گردند. لودوویک محمد زاهد یکی از همان هایی است که گناه زشت «همجنسگرایی» را توجیه کرده است و ... صدور فتواهای عجیب و غریب برخلاف اصول اولیه دین مبین اسلام، قتل عام و کشتار زنان و کودکان و همچنین تفرقه افکنی میان شیعیان و اهل تسنن تنها بخشی از هجمه حملاتی است که برای نابودی دین اسلام در نظر گرفته شده است، با این همه اما دین اسلام همچنان نقطه مشترک تمام مسلمانان دنیا است. یکی از نیرنگ های در نظر گرفته شده در این خصوص سوء استفاده از مضامین دینی و انسانی است. در همین خصوص یک الجزایزی به نام «لودوویک محمد زاهد» که همجنسگرا نیز می باشد اقدام به ساخت مسجدی برای کنشگران جنسی کرده است! بنابر گزارش سایت iran wire، «لودوویک محمد زاهد» به تازگی برای خواندن خطبه عقد دو زن همجنسگرا به سوئد مسافرت کرده است! هم اکنون فعالان همجنسگرا در تلاش هستند که موضوع همجنسگرایی را یک تمایل انسانی معرفی کنند تا یک انحراف جنسی بارز در آدمی، سایت های فارسی زبان نیز خط مشی مشابهی را دنبال می کنند؛ به عنوان مثال سایت «ایران وایر» که در این حوزه فعالیت های بسیاری در کارنامه دارد به سراغ «لودوویک محمد زاهد» می رود، جایی که یک مسلمان با داشتن دین اسلام می تواند همجنسگرا باشد و حتی خطبه عقد برای دیگر همجنسگرایان بخواند! نکته جالب توجه در مطلبی که در سایت ایران وایر و سایر سایت ها مورد توجه است، تاکید بر خانواده و جامعه ای است که «لوودیک محمد زاهد» در آن زندگی می کند! خانواده ای که علیرغم گرایش های کاملا دینی متوجه همجنسگرایی فرزند خود می شده و بی درنگ انگشت اتهام به سوی او نشانه می روند، جامعه ای که برای مجازات همجنسگرایی ده سال حبس تعیین کرده است، از سوی دیگر «لودوویک محمد زاهد» که صرفا یک تمایل ساده دارد مجبور می شود که راه خود را از خانواده و جامعه جدا کند! (1)
اظهارنظرهای عجیب و غریب لودوویک محمد زاهد او برای آنکه عمل زشت خود را توجیه کند ابتدا به رافت و مهربانی دین اسلام تاکید می کند و حتی موضوع احداث مسجد برای منحرفان جنسی را در همین راستا تعریف می نماید! این در حالی است که دین اسلام برای عمل زشتی چون «همجنسگرایی» مجازات تعیین کرده و حتی در قرآن مجید به عذاب قوم لوط اشاره کرده است! اما لودوویک محمد زاهد، عذاب الهی را نه برای عمل زشت همجنسگرایی بلکه به خاطر رویگردانی قوم لوط از همسران شان قلمداد می کند! او در ادامه برای توجیه عمل غیراخلاقی خود به تمایلات انسانی اشاره می کند و می گوید: من ۵ سال روانشناسی خواندم و مطالعه کردم و متوجه شدم که این بیماری چیز عجیبی نبود، تمایلات جنسی است که خداوند در وجود انسان گذاشته است. پس زمانی که خداوند در درون تو این میل را گذاشته بنده خداوند چگونه ممکن است از دستور خدا سرپیچی کند! و آنرا انکار کند و گناه بداند. اگر شخصی با کنشگری یا همجنسگرایی مخالف است ربطی به اسلام ندارد!!؟ نکته قابل توجه در اظهارات لودوویک محمد زاهد این است که او عنوان می کند عذاب الهی برای قوم لوط به سبب رویگردانی آنها از همسران شان بوده است، اگر این سخن صحیح باشد پس در شرایط کنونی که همجنسگرایان اساسا اقدامی برای ازدواج [بین یک مرد و یک زن] به آن معنای حقیقی نمی کنند نیز همینطور است؛ به عبارت دیگر ازدواج و تولید نسل که از فرامین الهی و مورر تاکید شخص پیامبر بوده با همجنسگرایی در تناقض است پس در مقام اولی همجنسگرایی مخالفت با این دو اصل اساسی است! او در ادامه با این توجیه که پیامبر (ص) در میان ما حضور ندارند می گوید: «ما باید اسلام را به روز کنیم و با شرایط روز پیش برویم. مهمترین اصل در اسلام راستگویی است . وقتی ما برای همجنسگرایی مجازات در نظر می‌گیریم، می گوییم خودتان را آن چیزی که نیستید، نشان دهید. ما در حقیقت دروغ و دروغگویی را تشویق می کنیم.
ثبت ازدواج دو همجنسگرای ایرانی در سوئد در حالی انجام شد که یکی از آنها باردار بود!
نکته مهمی که در ابتدای مقاله به آن تاکید شد مسئله برداشت های شخصی بود، در مورد لودوویک محمد زاهد نیز قضیه به همین صورت است! او برداشت های شخصی خود را به نام اسلام به خورد مخاطبان می دهد و تنها حاصل آن بدعت و نابودی سرچشمه های دینی در دین مبین اسلام است؛ محمد زاهد تنها یک نمونه از کسانی است که دین اسلام را بازیچه امیال جنسی خود کرده اند. گفتنی است چندی پیش یک مفتی وهابی طی فتوا اعلام کرده بود که زنان تجار [کارمند] اگر به مستخدمین [سایر کارمندان مرد نامحرم] شیر بدهد حلال است ...!
نبايد فراموش كنيم كه دستورات ديني هميشه بر اساس مطابقت با اميال انساني تنظيم نشده ،بلكه بر مبناي امر درست و مطابق با سعادت او تنظيم شده كه در بسياري از موارد مخالف ميل دروني انسان هاست. در شريعت اسلام نيز در مورد برخي تمايلات جنسي محدوديت هاي مطلق و غير قابل چشم پوشي وجود دارد. به هيچ وجه اين تمالات تاييد و تجويز نشده است. بنا نيست كه تجويز اسلام در برابر تمايلات دروني جنبه اي مطلق و بدون محدوديت داشته باشد.
لواط (آمیزش جنسی مرد با مرد) پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله فرمودند: اگر كسانی را در حال انجام لواط پیدا كردید، هر دو را بكشید. میزان الحكمه ج 8 ص 539 پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله فرمودند: لعنت خدا وفرشتگان و همه مردم بر استمناگر و لواط كننده گان باد. میزان الحكمه ج 8 ص 539 امام رضا علیه السلام:اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط كنندگان است و اگركسی لواط كند، عقاب آن این است،که او را بسوزانند یا كه دیوار برسرش خراب كنند یا یك ضربه شمشیربه او بزنند و در قیامت شخص لواط كننده را بر كناره بالای جهنم آویزان می كنند. مستدرك الوسائل ج 18 ص 82 مساحقه (آمیزش جنسی زن با زن) امام باقر(ع): مساحقه در زنان چون لواط در مردان است. فروغ کافی زنی خدمت حضرت صادق علیه السلام آمد و عرض کرد : زنانی که با یکدیگر مساحقه می کنند ، حدشان چیست؟ امام فرمود: ” حد زنا است، به راستی چون قیامت شود آنها را می آورند و لباسهایی که از آتش بریده شده بر تن آنان می کنند و مقنعه های آتشین بر سرشان می بندند و زیر جامه های آتشین به بدنشان می پوشانند و عمودهای آتشین در جوفشان فرو می کنند و آنها را در جهنم می اندازند. فروع کافی (1) سایت ایران وایر احادیث دینی برگرفته از وبلاگ احادیث دینی (اینجا) اسلام و مسلمانان همجنسگرا

مصاحبه با عاقد مسلمان زوج همجنسگرای ایرانی+تصاویر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog